اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

جوانان برای شناخت حضرت محمد (ص) اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: جوانان مسلمان به ویژه در ایران اسلامی برای شناخت حضرت محمد (ص) اهتمام کنند.

جوانان برای شناخت حضرت محمد (ص) اهتمام کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سزاوار نیست شخصیت پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) در میان ملل مسلمان مغفول بماند بنابراین لازم است اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برای شناخت ایشان تلاش کنند تا به این ترتیب زندگی سالمی داشته باشند و در همه زمینه‌ها موفق شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت ایشان قرار گرفته‌ایم، این روز بزرگ را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: از برادران اهل سنت و بزرگان شیعه دو تاریخ متفاوت برای این روز سرنوشت‌ساز ثبت شده است بنابراین مسلمانان وظیفه دارند در این ایام به برپایی آئین‌های مختلف و سرشار از معنویت مبادرت کنند.

قهرمانی با بیان اینکه کشور ما به برکت نفس حق اسلام در مسیر بالندگی قرار گرفته است، بیان کرد: ریشه‌های دینی و مذهبی در کشور به اندازه قابل ‌توجهی عمیق است به طوری که ملت ایران با اولیای الهی و ائمه معصوم (ع) الفتی دیرینه دارند ولی در سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، دستورات دینی بیشتر از سابق در دستور کار قرار گرفت و این موجب رشد و پیشرفت روزافزون کشورمان شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در سایه عنایت‌های خاص خداوند، کشورمان در جهان به حیات سیاسی و معنوی خود ادامه می‌دهد، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در سایه عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و توجه به دستورات دینی بر مستکبران عالم غلبه کرده و به خود متکی شده است که این موضوع مایه غرور و افتخار است.

وی با بیان اینکه فتنه 1388 در اثر یاری جستن از ائمه اطهار (ع) خاموش شده است، تصریح کرد: خنثی شدن این توطئه مصداق عینی وعده خداوند متعال است چرا که در قرآن کریم بارها به این موضوع اشاره شده است پیروزی حق بر باطل حتمی بوده و برای دشمنان اسلام گریز‌ناپذیر است و باید در برابر آن تسلیم شوند.

قهرمانی گفت: با وجودی که 34 سال از پیروزی رسیدن انقلاب می‌گذرد ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری یک روحانی فاضل و به پشتوانه ملتی ولایتمدار همچنان مقتدر، توانمند و پویا رو به جلو گام برداشته در دل مستضعفان و مظلومان جهان نور امید تابانده و دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کند.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول