اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قرائت زیارت از راه دور حضرت رسول در بردسکن

پیامبر اسلام بهترین الگو برای بشریت است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن گفت: پیغمبر بزرگ اسلام بهترین اسوه و الگو برای زندگی بشر است.

پیامبر اسلام بهترین الگو برای بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت‌الاسلام محرم مصوری ظهر امروز در جمع عزاداران به سوگ نشسته در رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: حضرت محمد یک انسان کامل و خلیفة‌الله و آخرین نبی و پیغمبر خداست.

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به آیات و احادیث وارده افزود: بهترین دلیل در مورد شخصیت حضرت محمد (ص) به وسیله قرآن بیان شده است.

وی صبر و استقامت حضرت محمد (ص) را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در حقیقت همگی پیامبران یک رسالت بزرگ را داشتند و آن رسیدن به تعالی و نزدیکی به خدا بود.

مصوری با بیان زندگی آخرین پیغمبر خدا گفت: حضرت محمد (ص) با دوست و دشمن طوری برخورد می‌کرد که علاوه بر جذب بیشتر دوستان، نظر دشمنان را نیز به خود جلب می‌کرد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث سال هفتم هجرت افزود: در این سال، جنگ مهمی با یهودیان منطقه خیبر درگرفت که به غزوه خیبر معروف است که در این جنگ با رشادت‌های امام علی علیه السلام به پیروزی اسلام و فتح دژها و قلعه‌های یهودیان منجر شد.

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن گفت: جانفشانی‌های پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیه‌السلام منجر به شکوه و عظمت اسلام شده است.

قرائت زیارت بعید حضرت رسول (ص) در مساجد و تکایای بردسکن

همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) شهر بردسکن همچون جای جای ایران عزادار این مصیبت عظمی و سبط اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی (ع) بود.

مراسم عزاداری که از ساعاتی پیش در مساجد و تکایای این شهر برپا شده است، با تجمع در محل حسینیه امام حسن مجتبی (ع) ادامه یافت.

در این مراسم با شکوه که با قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) همراه بود مداحان اهل‌بیت (ع) در وصف پیامبر اسلام و شهادت امام حسن (ع) همراه با عزاداران اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/70002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول