اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم الگو قرار دادن روش پیامبر در زندگی خود، گفت: حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند بهترین و زیباترین الگو و نمونه برای تمام مسلمانان جهان است.

حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد با اشاره به رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: پیامبر با قبول مشقت‌های فراوان در اجرای رسالت خویش جهاد در راه اسلام را با موفقیت انجام داد و جامعه جاهل زمان خود را متحول کرد.

وی با اشاره به لزوم الگو قرار دادن روش پیامبر در زندگی خود، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند بهترین و زیباترین الگو و نمونه برای تمام مسلمانان جهان است.

حسنی با بیان اینکه دیدار مسئولان استان آذربایجان‌غربی با علمای قم بسیار تأثیرگذار و مثبت بود، اذعان داشت: این دیدار در راستای تحکیم روابط حسنه بین علما، سفری خاطره‌انگیز بود.

وی با آرزوی توفیق و سلامتی برای رئیس جمهور منتخب مردم، خاطر نشان کرد: در دیدار با احمدی‌نژاد، قول مساعد رئیس جمهور را برای بهره‌برداری از راه‌آهن مراغه به ارومیه تا پایان دولت دهم گرفته‌ایم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این پروژه برای رفاه مردم آذربایجان‌غربی افتتاح شود.

امام جمعه ارومیه با ابراز خرسندی از آزادی اسیران و زائران حضرت زینب (س)، گفت: آزادی 48 زائر ایرانی پس از 159 روز و بازگشت آنان به آغوش خانواده بسیار خوشحال کننده بود و استقبال گرمی از 14 نفر از آنان در آذربایجان‌غربی شد.

انتهای پیام/61010/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول