اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اجتماع باشکوه

مسجدسلیمانی‌ها پیامبر اعظم(ص) را از راه دور زیارت کردند

خبرگزاری فارس: مراسم زیارت پیامبراعظم (ص) از راه دور با حضور پرشور مردم ولایتمدار مسجدسلیمان در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

مسجدسلیمانی‌ها پیامبر اعظم(ص) را از راه دور زیارت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، این آیین به دعوت هیئت‌های مذهبی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت 28صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) انجام شد.

دراین مراسم روحانی که جوانان زیادی حضور داشتند عزاداران نبوی با نوای دلنشین حاج نعمت الله باقری‌نیا از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زیارت حضرت محمد مصطفی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) را از راه دور زمزمه کردند.

*حرکت دستجات عزاداری

با فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام‌ حسن مجتبی(ع) و امام‌ رضا (ع) دستجات عزاداری در مسجدسلیمان به حرکت در‌آمده و با شور و شکوهی وصف‌ناپذیر به عزاداری پرداختند.

در این آیین دستجات و هیئت‌های سوگواری از چندین نقطه حرکت خود را آغاز کردند و ضمن پیمودن مسیر هیئت خود تا مصلای نماز جمعه، در این محل به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

همچنین دسته عزاداری پادگان شهید آسیایی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در خیابان‌های شهر با مداحی سروان رضا صالحی به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/2329/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول