اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‎رضوی:

اعضای ستاد اقامه نماز دغدغه اندیشیدن درباره نماز را داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان‎رضوی گفت: همه اعضای ستاد اقامه نماز باید دغدغه اندیشیدن درباره نماز را داشته باشند.

اعضای ستاد اقامه نماز دغدغه اندیشیدن درباره نماز را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سبحانی‌نیا ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان گناباد در محل فرمانداری این شهر اظهار داشت: اقامه نماز آن هم به صورت جماعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در آیات و روایات اسلامی تاکید زیادی در این مورد صورت گرفته است.

وی افزود: امروز جنگ فرهنگی تمام عیار داریم و بدون آرایش و سازماندهی جنگیدن معنایی ندارد.

وی تصریح کرد: برای بهره‎وری بیشتر در این زمینه بهتر است اتاق فکر داشته باشیم و بهترین اتاق فکر در این تهاجم علیه ارزش‎ها همین جلسات است.

سبحانی‌نیا افزود: همه اعضای ستاد اقامه نماز باید دغدغه اندیشیدن درباره نماز را داشته باشند؛ اگر در کودکان از همان دوران کودکی انس با نماز ایجاد شود و در منزل نیز همین انس وجود داشته باشد، این کودکان در آینده عاشورایی خواهند شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان‎رضوی بیان داشت: در مساجد برای کودکان باید جایی در نظر گرفته شود و متناسب با نقششان باید آنها را در بحث‎های دینی و قرآنی مشارکت داد.

وی با بیان اینکه اجرای نماز جماعت به تنهایی کافی نیست، گفت: باید اجازه دهیم که دانش‎آموزان و جوانان ما خودشان از باورهایشان دفاع کنند.

انتهای پیام/70005/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول