اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به جایگاه مساجد گفت: مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی است.

مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله فخری ساعاتی پیش در نخستین همایش ائمه جماعات، فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اظهار داشت: پیشرفت برنامه‌ها و امور فرهنگی منوط به وحدت و همکاری متولیان فرهنگی به ویژه نهادهای فعال در مساجد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) با تاکید بر اینکه مساجد دانشگاه‌های انسان‌سازی هستند، عنوان کرد: مساجد و پایگاه‌های بسیج در افزایش بصیرت در مردم و جامعه نقش موثری دارند و این امر باید با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی صورت پذیرد تا آحاد اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با این اماکن مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر مساجد کانون اصلی امور فرهنگی در زمینه‌های مختلفی مانند سیاسی، اعتقادی، معنوی، اخلاقی و ... هستند و موجب انسجام و اقتدار و عزت ایران اسلامی در تمام ادوار و اعصار تاریخ بوده است.

فخری تصریح کرد: کسانی که مسئولیت خطیر امامت جمعه و جماعت را بر عهده دارند اگر نگاهشان وحدت‌گرایانه و بر مبنای حرکت به سمت تمدن اسلامی باشد، می‌توانند از ظرفیت‌های بسیاری که در مساجد وجود دارد برای بیداری اسلامی استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اذعان داشت: در سراسر دنیا به فضل خداوند متعال نام نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران موجب دلگرمی و امیدواری تمام آزادی‌خواهان و مستضعفان شده است و شنیدن این اسامی لرزه به اندام دشمنان و مستکبران می‌اندازد.

‌‌‌انتهای پیام/2462/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول