اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‌های مساجد کشور:

نقش مساجد در شکل‌گیری و تداوم انقلاب تبیین شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‌های مساجد کشور گفت: تبیین نقش مساجد در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و این مهم در دهه فجر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

نقش مساجد در شکل‌گیری و تداوم انقلاب تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: تبیین نقش مساجد در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و این مهم در دهه فجر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب است.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور با بیان اینکه آشنایی نمازگزاران با دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف تشکیل کمیته مساجد ستاد دهه فجر است گفت: نمایندگان دستگاه‌ها و نهادی مختلف در این کمیته عضویت دارند و امور مختلف را با هماهنگی یکدیگر سامان‌دهی می‌کنند.

وی ادامه داد: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، موسسه عمران مساجد (سازمان اوقاف و امور خیریه)، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مساجد و محلات از جمله اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌روند.

ارباب سلیمانی با بیان اینکه مسئولیت کمیته مساجد بر عهده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود خاطرنشان کرد: دبیر این ستاد به عنوان مسئول کمیته منصوب شده است.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور بیان داشت: ترکیب اعضای کمیته در استان و شهرستان‌ها مشابه کمیته مرکزی بوده و مسئولیت این کمیته در استان‌ها و شهرستان‌ها هم بر عهده نماینده ولی فقیه و امام جمعه گذاشته شده است.

وی با اشاره به فعالیت این کمیته در شهرستان‌ها با عنوان «کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی» خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها کمیته مساجد، وظایف کمیته‌های انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های اسلامی را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/78004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول