اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

مساجد جامع سوادکوه میزبان قاریان بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در مازندران، گفت: مساجد جامع سه‌گانه سوادکوه، میزبان قاریان بین‌المللی خواهند بود.

مساجد جامع سوادکوه میزبان قاریان بین‌المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه‌فجر سوادکوه با اشاره به برنامه‌های دینی و قرآنی دهه‌فجر شهرستان سوادکوه، گفت: در دهه‌فجر امسال شاهد فضای قرآنی در شهرستان سوادکوه خواهیم بود.

معاون فرماندار سوادکوه به برگزاری مسابقات سراسری قرآن مجید از هشتم تا 13 بهمن‌ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری مسابقات سراسری در استان مازندران در شهرستان سوادکوه هم شاهد برگزاری برنامه‌های قرآنی خواهیم بود.

وی به حضور قاریان بین‌المللی در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: قاریان بین‌المللی در شهرهای زیرآب، پل سفید و شیرگاه به برگزاری برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.

رحمتی افزود: مساجد جامع سه گانه سوادکوه، میزبان قاریان بین‌المللی خواهند بود.

عضو ستاد دهه‌فجر شهرستان سوادکوه به برگزاری برنامه‌های قرآنی در مدارس سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: محافل و مسابقات قرآنی در مدارس شهرستان سوادکوه با مدیریت آموزش و پرورش سوادکوه و شیرگاه برگزار می‌شود.

معاون فرماندار سوادکوه از اعزام بیش از 500 نفر از علاقه‌مندان سوادکوهی به مسابقات سراسری قرآنی استان مازندران در ساری خبر داد و افزود: مسابقات سراسری قرآن از هشتم تا 13 ماه ‌جاری برای سه نوبت صبح و عصر و شب برگزار می‌شود که هماهنگی‌های لازم برای اعزام علاقه‌مندان انجام شده است.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول