اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بردسکن:

ارزیابی کانون‌های مساجد بر اساس کار فرهنگی و هنری انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن گفت: ارزیابی کانون‌های مساجد شهرستان بر اساس انجام کارهای فرهنگی و هنری سنجیده می‌شود و مجوز کانون‌هایی که نتوانند این فعالیت‌ها را داشته باشند، لغو می‌شود.

ارزیابی کانون‌های مساجد بر اساس کار فرهنگی و هنری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حسن مدرس‌مقدم ظهر امروز در جمع مدیران کانون‌های مساجد شهرستان بردسکن اظهار کرد: هدف از ایجاد کانون‌های مساجد، فعالیت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در کنار انجام فعالیت‌های فرهنگی، هماهنگی برگزاری مراسم، قرائت دعا نیز می‌تواند صورت گیرد، افزود: از 1400 کانون مساجد در سطح استان خراسان‌رضوی، 36 کانون در این شهرستان فعال است که 12 کانون دیگر تا پایان سال به محض اختصاص اعتبار تجهیز و در روستاهای شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن مبلغ راه‌اندازی برای هر کانون را 2 میلیون 500 هزار ریال دانست و گفت: مدیران کانون‌های مساجد توسط هیئت امنای مساجد و کانون انتخاب می‌شوند.

وی شرکت در جشنواره‌های مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی را از برنامه‌های کانون‌های مساجد شهرستان اعلام کرد.

مدرس در این جلسه افزود: در ایام دهه مبارک فجر در نظر است انجمن‌های ادبی شهرستان هر شب در یک روستا حضور یابند و اجرای برنامه داشته باشند.

وی بصیرت‌افزایی و توانمندسازی جوانان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: جوانان در مساجد باید حضور فعال داشته باشند و با دادن ماموریت از توان کاری همه استفاده شود.

وی ظرفیت کاری کانون‌های مساجد را بی‌حد دانست و تاکید کرد: کانون‌های مساجدی که بتوانند در مناسبت‌های مختلف و ایام سال از این ظرفیت استفاده نمایند، تشویق و از اعتبار بیشتری برخوردار می‌شوند.

این مقام مسئول از برگزاری جشنواره کانون‌های مساجد در اسفندماه سال جاری خبر داد و از مدیران کانون‌‌ها خواست برنامه‌ها و مستندات خود را جهت حضور در این جشنواره فراهم کنند.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول