اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود

برگزاری 150 ویژه برنامه در مساجد سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مساجد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 150 ویژه برنامه در مساجد سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری 150 ویژه برنامه در مساجد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام هادی جعفری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در مساجد 15 شهرستان‌ استان، هر روز 10 برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: بازدید و سرکشی اعضای کمیته مساجد از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، اجرای بانگ تکبیر در مساجد استان، دعوت از راویان انقلاب و اصحاب جبهه و جنگ در مساجد به منظور بازگو کردن خاطرات دوران پیروزی انقلاب برای آشنا کردن جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و دعوت از مدیران اجرایی برای شرکت در مراسم دهه فجر در مساجد برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم و پیگیری آن از جمله برنامه‌های محوری کمیته مساجد سیستان و بلوچستان است.

رئیس کمیته مساجد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال، آذین بندی مساجد، سخنرانی ائمه جماعات پیرامون تشریح برکات انقلاب و موضوع تغییر سبک زندگی، بازدید اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر از مراسمات، ارسال پیامک تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر به اعضای ستاد دهه فجر استان، مسابقه مسجد محوری با موضوع انقلاب، اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات، تشکیل ستادهای مردمی برای پررنگ کردن نقش مردم در مراسمات، برپایی اقامه نماز جماعت 22 بهمن ماه پس از راهپیمایی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد پنج هزار نفر در مراسم و جشن‌های دهه فجر در مساجد زاهدان شرکت کنند.

جعفری گفت: هم‌اکنون تعداد دو کانون تخصصی مهدویت در شهرستان زابل و زاهدان فعال است که سلسله برنامه‌های آموزشی در برنامه این دو کانون قرار دارد.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول