اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 150 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای 150 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری در دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

اجرای 150 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده تا سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به نحو شایسته برگزار کند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی ستاد دهه فجر استان، افزود: این سیاست‌ها بر این است که به سمت برنامه‌های بانشاط و شاد رفته و از نیروهای مردمی و عموم نیز در برگزاری و اجرای برنامه‌ها به نحو مطلوب بهره بگیریم.

گنجی بر ضرورت ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا با تولید برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان این دستاوردها را به شکل شایسته‌ای به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تبیین سه اصل پیروزی انقلاب اسلامی باید در برنامه‌های دهه فجر گنجانده شود، تصریح کرد: باید در دهه فجر به دین‌محوری، رهبری مقتدرانه و آگاهانه امام خمینی(ره) و مردمی بودن نظام و نقش آحاد جامعه در به ثمر رسیدن انقلاب پرداخته شود.

گنجی از تدوین بیش از 150 برنامه در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان خبر داد و گفت: در همین راستا به طور متوسط روزانه 12 برنامه در شهرها و روستاهای استان برگزار می‎شود.

وی، جشنواره استانی آفتاب رسالت در شهرستان کوهرنگ را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان برشمرد و افزود: بیش از 100 اثر با موضوعات تخصصی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و همزمان با نهم بهمن در کوهرنگ برگزار می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 30 تن از هنرمندان و شاعران استان با نماینده ولی‌فقیه در هفته آینده دیدار خواهند داشت و در این دیدار تلاش می‌شود تا به بهترین نحو از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شویم.

گنجی در ادامه به برنامه‌های سال آینده این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: برای سال آینده 14 اولویت در نظر گرفته شده و این برنامه‌ها بر اساس 26 شاخص اختصاصی و عمومی در حوزه‌های مختلف طرح‌ریزی شده است.

انتهای پیام/68006/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول