اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

اجرای طرح صحبت با مادران آسمانی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح صحبت با مادران آسمانی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در آذربایجان غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

اجرای طرح صحبت با مادران آسمانی در آذربایجان غربی

مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح ابتکاری برای نخستین بار در این استان به مرحله اجرا درمی‌آید به طوری که با بیش از 4 هزار و 300 نفر بانو در راستای اجرای این طرح تماس حاصل می‌شود که خوشبختانه سازمان‌ها از این برنامه‌ استقبال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 17 شهرستان در آذربایجان غربی وجود دارد، افزود: طبق برنامه‌‌ریزی که انجام گرفته است هر یک از شهرستان‌ها باید برقراری ارتباط تلفنی با 200 مادر را بر عهده گرفته و برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح نهایت همکاری را بکنند تا به این ترتیب برای دلجویی از این بانوان فداکار گامی برداریم.

دهقان همکاری مسئولان امور بانوان اداره‌های مختلف را خواستار شد و افزود: مسئولان بخش امور بانوان دستگاه‌های اجرایی مختلف و تشکل‌ها باید برای اجرای این طرح نهایت همکاری را بکنند تا امکان برقراری ارتباط با بانوان بیشتری فراهم شود.

مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی تقدیر کرد و افزود: طبق رایزنی و مذاکراتی که انجام گرفته است مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لیست تعدادی از مادران شهید را تهیه می‌کنند تا به این وسیله از آنها تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توان یادواره زنان شهیده را نیز برپا کرد، افزود: طبق بررسی‌هایی که به عمل آمده است حدود 700 نفر از زنان استان به فیض شهادت نائل آمده‌اند از این‌‌‌‌‌‌رو می‌توان با برپایی یک آئین معنوی یاد و نام آنها را زنده نگه داشت.

دهقان به نقش زنان در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و عقب‌نشینی دشمنان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان برای محقق شدن دو آرمان بزرگ به شکل مستقیم و غیرمستقیم ایفای نقش کرده‌اند به طوری که جوانان مؤمن را در دامان خود پرورش داده‌اند تا به جریان خروشان انقلاب بپیوندند از طرف دیگر خودشان به طور مستقیم مسئولیت‌های مختلفی را به عهده گرفته و به انجام رسانده‌اند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول