اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اطلس گردشگری اردبیل زمینه‌ساز رونق گردشگری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: تهیه و تدوین اطلس گردشگری استان اردبیل بیش از هر زمان دیگر به بهره‌گیری از توانمندی‌های این حوزه کمک خواهد کرد.

اطلس گردشگری اردبیل زمینه‌ساز رونق گردشگری است

سید حامد عاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در استان اردبیل 37 منطقه نمونه گردشگری احصا شده و در این زمینه اطلس گردشگری استان نیز تهیه شده که امیدواریم در سایه این ظرفیت‌سنجی‌ها بتوانیم سرمایه‌گذاران بسیاری را به 37 منطقه نمونه گردشگری جذب کنیم.

وی گفت: در حد امکان زیر‌ساخت‌ها نیز در این منطقه فراهم شده و ما انتظار داریم گردشگران داخلی و خارجی بتوانند از این فرصت استفاده کرده و با مشارکت و حضور فعال از این توانمندی بهره‌ بگیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با اشاره به انتظارات اساسی از بخش‌های مختلف و عموم مردم به خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب گردشگران برای پر شدن اوقات فراغت‌شان و ایجاد شور و نشاط در استان ما حاضر می‌شوند ضرورت دارد با برنامه‌ریزی درست و فراهم آوردن امکانات و خدمات مورد نیاز این گردشگران و مسافران را راضی نگه داشته و زمینه حضور آن‌ها را به هر نحو ممکن فراهم آوریم.

عاملی دومین موضوع را حفظ کرامت و عزت افراد به ویژه گردشگران و مسافران اعلام کرد و ابراز داشت:‌ گردشگری که وقت گذاشته و به استان ما سفر کرده است انتظار دارد از مواهب خدادادی و تسهیلات برقرار شده بهره بگیرد و در ایام سفر بدون حزن و اندوه و ناراحتی از فرصت پیش آمده برای تجدید قوا استفاده کند که در این زمینه ضرورت دارد برنامه‌ریزان به نحوی حرکت کنند تا خللی در تامین نیازمندی‌ها و زیر‌ساخت‌ها به وجود نیاید.

این مسئول ضرورت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حمایت از گردشگری را یادآور شد و افزود: سازمان میراث فرهنگی در سال‌های اخیر در این زمینه اقدامات مثبتی را انجام داده ولی انتظار می‌رود همچنان این فرایند گسترش یافته و ما بتوانیم گردشگری را در غایت و نهایت خود به تکامل برسانیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از افراد درگیر با حوزه گردشگری به ویژه کسبه، بازار و صاحبان مراکز خدماتی، هتلداران،‌ ماموران راهنمایی و رانندگی و عموم مردم خواست با مسافران و گردشگران رفتار مناسبی را داشته باشند تا آن‌ها از سفر به این استان دلزده نشوند.

عاملی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جشنواره زمستانی گردشگری از چند روز دیگر در این استان آغاز می‌شود انتظار می‌رود در این ایام که حضور گردشگران غنیمت به شمار می‌رود بیشتر در رفتار و کردار و همچنین برقراری ارتباط عاطفی و میهمان‌نواز مناسب همت کنیم.

انتهای پیام/62004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول