اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

ایام‌الله دهه فجر 1900 برنامه در استان اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری یک هزار و 900 برنامه در ایام الله دهه فجر در استان اصفهان خبر داد.

ایام‌الله دهه فجر 1900 برنامه در استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود به منظور تشریح و ارائه ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر 91 اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار گویای این قضیه است که پس از آغاز نهضت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی و نیز مردم در تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی موفق بوده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های ترسیمی فاصله داریم، افزود: تاکنون مردم در مقابل تمام تهاجمات صابرانه ایستادگی کرده‌اند که امید می‌رود بعد از این نیز مردم در مقابل فشارهای دشمن همچنان ایستادگی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان چه در زمان انقلاب و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و نیز در تمامی مناسبات مذهبی نشان داده که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سنگرهایی که دشمن بیشترین هجمه را وارد می‌کنند، خط مقدم هستند.

وی همچنین با تاکید به اینکه برای نخستین بار در مقابله با جریان فتنه اصفهانی‌ها پیش‌قدم بوده‌اند، گفت: باید در این دهه نیز دستاوردهای انقلاب در اصفهان به خوبی و هنرمندانه به نمایش گذاشته شود.

عسگری افزود: در استقلال اداری امور کشورها، تنها ایران اسلامی است که به برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه توانسته قدرت پوشالی استکبار و ادعاهای نخستین آنها را به نمایش گذارد.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار کرد: یک سری حرکت‌های فرهنگی غلط و نیز برخی از سوء مدیریت‌ها سبب تنش در کشور و زمینه دستاوردهای انقلاب را ایجاد نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: این رسانه‌ها هستند که باید با ایجاد امید و نشاط دستاوردهای انقلاب را بازگو کنند.

وی ادامه داد: اگر در دهه فجر این دستاوردها را خوب بازگو کنیم، مردم همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن مشارکت پرشور خواهند داشت، و این حضور در راهپیمایی بسیار با اهمیت است چرا که پیش زمینه انتخابات آینده است.

عسگری با اشاره به اینکه دهه فجر برای روشنگری و بصیرت و مقابله با فتنه‌های مدیریت کشور به دولت مردانی می‌داند که از ولایت تخصص را دارا باشد، تصریح کرد: تا کشور را هدایت و مشکلات را به حداقل برساند و این به انتخابات صحیح کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بازگو کردن دستاوردها و ایجاد نشاط اولیه و بصیرت افزایی در راستای شناخت جریان فتنه پیش رو و انتخابات صحیح ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ستاد دهه فجر با اهداف و برنامه‌های مهم در آستانه برنامه ریزی دهه فجر آغاز شد.

این مسئول گفت: دشمن درصدد است که عقبه‌های نظام جمهوری اسلامی همچون سوریه را بزند چرا که مقاومت و ایستادگی را به پشتوانه ایران اسلامی انجام می‌دهند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد به حلقه‌های اتحاد اسلامی را که در حال شکل گیری است از بین ببرد و ما در دهه فجر در راستای آرمان نظام اسلامی و وحدت مسلمان باید ایستادگی کنیم.

عسگری اضافه کرد: دهه فجر امسال ویژگی خاصی دارد چرا که هفته وحدت نیز با این ایام همراه شده است.

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر جاری گفت: 24 کمیته در استان اصفهان از آبان ماه شکل گرفت که امر ساماندهی و تنظیم برنامه‌ها را در قالب کمیته‌های برنامه‌ریزی بر عهده داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه 28 ستاد شهرستانی نیز شکل گرفته است، تصریح کرد: در مجموع یک هزار و 900 برنامه در استان در مجموع در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است که یک‌هزار و 20 پروژه نیز در این دهه پیش‌بینی و هم‌زمان با هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی مهم‌ترین برنامه‌های این دهه را برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص)، نواختن زنگ انقلاب« گلبانگ انقلاب» برگزاری مراسم سالگرد و رود حضرت امام خمینی(ره)، نواختن ناقوس کلیسا، تجلیل از هنرمندان، همایش پیشگامان انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب، همایش بین‌المللی عفاف و حجاب و ادیان الهی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدت پنج روز،جشن میلاد دو نور، غبار روبی گلزار شهدا، راهپیمایی روز 22 بهمن و برگزاری کرسی آزاداندیشی و رونمایی از کتاب «صلوات سرود آسمانی» را بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

انتهای پیام/63012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول