اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی خواستار شد

برپایی هر چه باشکوه مراسم‌ دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی گفت: مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر با شکوه و جلوه بیشتری برگزار شود و سازمان‌ها برای تحقق این امر تلاش کنند.

برپایی هر چه باشکوه مراسم‌ دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، طاهر بخشایی ظهر امروز در جلسه کمیته دهه فجر نهادها و سازمان‌ها که در سالن جلسات شماره 4 استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف، نهادها و تشکل‌ها باید برای برپایی باشکوه مراسم‌ ویژه این ایام اهتمام کرده و همه توان خود را در این راستا به کار ببرند.

وی با بیان اینکه برپایی باشکوه این مراسم‌ خاری بر چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از ظرفیت‌های نهفته بین مردم باید به طور حداکثری استفاده شود تا آئین‌ها و جشن‌های تدارک یافته از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار بگیرد و رضایت عمومی را جلب کند که این مهم در سایه تعامل و همکاری تحقق پیدا می‌کند.

بخشایی با بیان اینکه اعضای کمیته باید در این زمینه بسترسازی کنند، افزود: فراهم‌سازی زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر اقشار مختلف، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استطاعت‌های دستگاه‌های اجرایی از طریق برگزاری مراسم‌های مختلف، برپایی آئین‌های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی برای جذب و جلب جوانان از جمله برنامه‌های این کمیته است.

وی بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی را در این ارتباط خواستار شد، اظهار داشت: برای بهبود کیفی مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر به ویژه مراسم دوازدهم و بیست ‌و دوم بهمن ماه باید تلاش شود و در این راستا برنامه‌ریزی و هماهنگی شایسته انجام شود تا مراسم‌ها با حضور وزراء و مسئولان دستگاه‌های مختلف برپا شود.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی به برپایی برنامه‌های مختلف در کانون‌های مردمی به ویژه مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید به شکل مطلوب برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/61002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول