اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول ووشو صورت می‌گیرد

جدال ووشوکاران قمی با صدرنشین برای رسیدن به صدر

خبرگزاری فارس: ووشوکاران قمی در تلاش برای رسیدن به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور با صدرنشین رقابت حساسی خواهند داشت.

جدال ووشوکاران قمی با صدرنشین برای رسیدن به صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و بعد از اینکه رقابت‌های مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار شد، چهره دو تیم صعود کننده از هر گروه به نیمه نهایی مشخص می‌شود.

تقابل تیم‌های مدعی در دو گروه چهار تیمی در حالی صورت می‌گیرد که تیم‌های حاضر در گروه نخست به مراتب سرشناس‌تر و قوی‌تر از گروه دوم هستند و بازی‌های این گروه نیز هر هفته با حساسیت و جذابیت بسیار بیشتری به انجام می‌رسد.

این در حالی است که مردان ووشوکار تیم هیئت قم نیز در گروه نخست مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور جای دارند و تلاش می‌کنند بعد از ناکامی در فصل گذشته این بار به لیگ برتر ووشو کشور راه پیدا کنند.

ووشوکاران قمی که همگی از چهره‌های شاخص حال حاضر ووشو استان قم محسوب می‌شوند تجربه سال گذشته را نیز دارند و مطمئناً از دیدارهای فصل قبل و همچنین مسابقات قبل خود تجربیات ارزنده‌ای دارند و این هفته با قدرت به مصاف حریفان می‌روند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون ووشو کشورمان در آخرین روز پاییز سال جاری و به میزبانی آکادمی ووشو، جدال مدعیان صعود به مسابقات فصل آتی لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور در هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته اول امروز پنج‌شنبه پیگیری می‌شود.

مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم دومین دوره پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور در شرایطی امروز در آکادمی ووشو برگزار می‌شود که این رقابت‌ها با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای و به طور متمرکز در تهران به انجام می‌رسد.

مردان ووشوکار قمی در هفته هفتم این دوره از مسابقات باید با تیمی به رقابت بپردازند که در حال حاضر سه امتیاز از آنها بیشتر دارد و در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست ایستاده است و این رقیب آنها تیم سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 9 امتیازی خواهد بود.

نکته جالب‌تر این است که در گروه نخست فعلاً تیم هیئت خوزستان با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و در هفته هشتم مقابل تیم هیئت ووشو استان قم صف آرایی می‌کند در حالی که برتری در این دیدار تیم هیئت قم را به صدر جدول نزدیک‌تر می‌کند.

در جدول رده بندی و در گروه نخست هم اکنون تیم ووشو هیئت خوزستان با 15 امتیاز صدرنشین است، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با 9 امتیاز دوم است، هیئت قم با شش امتیاز در رده سوم ایستاده است و هیئت ایلام با سه امتیاز چهارم است.

این در حالی است که در گروه دوم در حال حاضر تیم ووشو هیئت بوشهر با 12 امتیاز و تفاضل به اضافه 27 در صدر قرار دارد، هیئت آذربایجان‌ شرقی با کسب 12 امتیاز و تفاضل به اضافه 18 در رده دوم است، هیئت اصفهان با 9 امتیاز سوم است و هیئت سمنان با سه امتیاز چهارم جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول