اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی قزوین خبر داد

اعزام تیم ووشوی قزوین به رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی قزوین گفت: با برپایی مسابقات انتخابی، نفرات برتر ووشوی قزوین برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که اسفندماه در تهران برگزار می‌شود، مشخص شدند.

اعزام تیم ووشوی قزوین به رقابت‌های کشوری

علی تنباکوساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مسابقات انتخابی درون اردویی ساندای ووشو استان قزوین در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به منظور اعلام لیست نهایی سانداکاران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی استان در سالن جودوی قزوین برگزار شد.

وی تصریح کرد: مهدی سلیمانی، مهدی محمدی، میلاد باژیان، امیر صفری‌نژاد، میلاد چگینی، محسن شهبازی و علی بغدادی ووشوکاران این استان در رده سنی جوانان هستند که موفق شدند با برتری مقابل رقیبان در اوزان مختلف در تیم منتخب استان قزوین قرار بگیرند.

تنباکوساز ادامه داد: رضا سبحانی، سیدعلی حسینی، سجاد اسدی، امیرمحمد خانلو، بهزاد گنجی، رضا گل باغی‌حسینی و رضا گل باغی دیگر ووشوکاران استان بودند که در رده سنی بزرگسالان جواز حضور در تیم منتخب استان قزوین را کسب کردند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین ادامه داد: مسابقات قهرمانی ووشو جوانان و بزرگسالان کشور نیمه نخست اسفندماه سال جاری در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشوی جوانان و بزرگسالان کشور به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی جوانان و بزرگسالان که سال 2013 در کشورهای مالزی و فیلیپین برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین با اشاره به اینکه رقابت‌های ووشو استان در سطح بالایی برگزار شد، تأکید کرد: ووشوکاران منتخب تا آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور به طور منظم تمرینات خود را با برنامه‌ریزی دقیق زیر نظر مربیان انجام می‌دهند.

تنباکوساز اضافه کرد: منصور نوروزی و حسین پنجعلی‌زاده به عنوان سرمربی و مربی تیم‌های منتخب ووشو جوانان و بزرگسالان استان قزوین را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور هدایت می‌کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین روند رو به رشد ووشو استان را در سال‌های اخیر ستودنی توصیف کرد و گفت: در سال جاری ورزشکاران قزوینی در اردوهای تیم ملی عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند و در مسابقات قهرمانی کشور هم عنوان‌های خوبی را به دست آوردند.

انتهای پیام/77004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول