اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران:

نور فاتح ووشو بانوان مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران از قهرمانی تیم شهرستان نور در رقابت‌های ووشو لیگ بانوان بزرگسالان استان خبر داد.

نور فاتح ووشو بانوان مازندران شد

علیرضا قهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از مسابقات 80 ورزشکار در قالب 12 تیم در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت با قهرمانی دو تیم نور و نوشهر خاتمه پذیرفت.

وی افزود: این مسابقات که در بخش ساندا و به میزبانی نوشهر در سالن ورزشی رنگرز برگزار شد، در رده بزرگسالان تیم‌های نور، آمل و ساری به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت ووشو مازندران در ادامه گفت: در رده سنی جوانان نیز تیم‌های نوشهر، نور و آمل با برتری مقابل حریفان نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

قهاری درباره نفرات برتر انفرادی اوزان مختلف این رقابت‌ها تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان ساره کیانی و سمانه خجسته از نور، مهرناز بحری و صفورا درویشی از ساری، ستاره حسینی، مولود رجبی از آمل و فرحناز سالاریان از نوشهر با برتری مقابل حریفان قهرمان شدند.

وی همچنین افزود: مرجان نائیجی و زهرا تجاسم از نوشهر و فاطمه حسین‌زاده و فاطمه عباسی از نور با برتری مقابل حریفان در قسمت جوانان قهرمان شدند.

قهاری یادآور شد: در این مسابقات تیم‌های نوشهر، ساری، آمل، چالوس، نور، بابل، بابلسر، محمودآباد، رامسر، گلوگاه، قائمشهر و امیرکلا شرکت داشتند.

وی سطح کیفی این رقابت‌ها را با حضور ووشوکاران برتر استان خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این رقابت‌ها با حضور کمیته فنی بانوان به منظور انتخاب نفرات برتر برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو مازندران ابراز داشت: نفرات برتر این مسابقه برای شرکت در مسابقات بانوان قهرمانی کشور به اردوی منتخب ووشو مازندران دعوت می‌شوند.

قهاری اظهار داشت: مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور که اسفند ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، تیم مازندران با ترکیبی از بهترین بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی حضور می‌یابد.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول