اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل:

اردبیل توان تبدیل شدن به قطب ووشوی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی اردبیل گفت: این استان می‌تواند به قطب رشته‌های متعدد ووشو و پرورش ورزشکاران توانمند در سطح کشور تبدیل شود.

اردبیل توان تبدیل شدن به قطب ووشوی کشور  را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ افشار عصر امروز در نشست با جمعی از ووشوکاران اردبیل و در بررسی مشکلات این هیئت ورزشی اظهار داشت: ما در ماه‌های اخیر کوشیدیم تا برخی از امکانات و تجهیزات را برای این هیئت فراهم آوریم ولی امیدواریم در ماه‌های آینده خانه ووشو در استان در فضای مناسب‌تر راه‌اندازی شود.

وی با اعلام اینکه استقبال از رشته‌های پر تعدد ووشو زیاد است، تصریح کرد: آنچه که در این زمینه شاهد آن هستیم علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته ووشو در سبک‌‌های 22گانه است که به نظر می‌رسد زمینه‌ای فراهم آید تا این رشته ورزشی بیش از گذشته جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

افشار به قواعد متعدد و قوانین و سبک‌های ووشو اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از این استان با توجه به استعدادهایی که شناسایی شده 15 بازیکن در لیگ برتر حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: حضور این بازیکنان سبب شده است تا این رشته ورزشی بیش از گذشته مورد توجه و اهتمام قرار گیرد و نسبت به برنامه‌ریزی و تهیه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن کارهای مهم و تأثیرگذار انجام شود.

وی با یادآوری اینکه در کنار شناسایی و تربیت ورزشکاران مستعد کلاس‌های داوری و مربیگری نیز به سرعت در حال ارتقا است، بیان کرد: امیدواریم در بخش‌های تالو و سانشو نیز بتوانیم درخشش خوبی را در سطح ملی و منطقه‌ای داشته باشیم.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل به راه‌اندازی سه سکوی ووشو در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: این سکوهای استاندارد در اردبیل و پارس‌آباد به دلیل استقبال روزافزون علاقمندان راه‌اندازی شده که امید است نوجوانان و جوانان از این تجهیزات و امکانات بهتر استفاده کنند.

قهرمانی تیم فوتسال شهید زمانی در لیگ برتر اردبیل

تیم فوتسال شهید زمانی اردبیل قهرمان لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد.

‌در بازی‌های رفت و برگشت، تیم فوتسال شهید زمانی با غلبه بر تیم شهید کیانی پارس‌آباد توانست به مقام قهرمانی برسد و نماینده استان اردبیل لیگ دسته سه فوتسال کشور شود.

دیدار برگشت این دو تیم در سالن ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد که دو تیم به نتیجه دو بر دو دست یافتند که با توجه به رقم خوردن نتیجه بازی، دور رفت به سود تیم فوتسال شهید زمانی و با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و این تیم اردبیلی بود که به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/62004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول