اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر ووشو

هیئت ووشو خراسان رضوی به دور نیمه نهایی راه پیدا کرد

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور تیم هیئت ووشو خراسان رضوی به دور نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کرد.

هیئت ووشو خراسان رضوی به دور نیمه نهایی راه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور صبح امروز دیدارهایی برگزار شد که در نهایت با پیروزی نماینده خراسان رضوی این تیم نیز به دور نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کرد.

تیم هیئت ووشو خراسان رضوی دیدار نخست خود را در هفته پایانی برابر نفت تهران برگزار کرد و در نهایت با نتیجه 8 بر 5 مقابل حریف خود شکست خورد.

دیدار دوم تیم هیئت ووشو خراسان رضوی در برابر تیم رنگ فیروزه فارس برگزار شد که در نهایت نماینده مشهد موفق شد با نتیجه 9 بر 4 بر حریف خود پیروز شود.

با برگزاری هفته پایانی این مسابقات در گروه دوم تیم نفت تهران با 18 امتیاز به عنوان تیم اول و هیئت ووشو خراسان رضوی با 12 امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفت.

در دور نیمه نهایی این مسابقات که 24 اسفند در آکادمی ووشو برگزار می‌شود تیم هیئت ووشو خراسان رضوی برای حضور در فینال رقابت‌ها به مصاف تیم بدون شکست این مسابقات یعنی پرشین تهران می‌رود.

انتهای پیام/70006/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول