اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو کردستان مطرح کرد

حضور مربیان کردستانی در کارگاه پیشرفته ووشو

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو کردستان گفت: سه نفر از مربیان استان کردستان در یک دوره کلاس پیشرفته مربی‌گری در تهران آخرین متدهای مربی‌گری را فراگرفتند.

حضور مربیان کردستانی در کارگاه پیشرفته ووشو

زاهد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ووشو در تهران اظهار کرد: سه نفر از مربیان ووشو استان به نام‌های امید محمدی، سیروان کرمی و ابراهیم فولادی طی مدت یک هفته با آخرین متدهای روز و نکات مهم مربی‌گری در این ورزش آشنا شدند.

وی مدت زمان برگزاری این کلاس‌ها را یک هفته عنوان کرد و افزود: این مطالب در قالب فیلم، اسلاید در دو بخش تئوری و فنی در اختیار مربیان قرار گرفته است.

ابراهیمی همچنین در خصوص علت تعویق رقابت‌های انتخابی ووشوی کردستان که قرار بود 22 و 23 دی‌ماه جاری در کردستان انجام شود گفت: به دلیل بارش برف و سختی تردد در برخی از جاده‌های مواصلاتی استان امکان حضور ورزشکاران شهرستان‌ها در این مسابقات نبود و به ناچار آن را به زمان دیگری موکول کردیم.

وی 28 دی تا یکم بهمن ماه امسال را زمان برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

دبیر هیئت ووشو استان همچنین علت برگزار نشدن کلاس مربی‌گری استان را نیز به همین دلیل ذکر و خاطر نشان کرد: این کلاس در تاریخ 6 بهمن ماه امسال تشکیل خواهد شد.

ابراهیمی در پایان با تأکید بر اینکه هیئت ووشو کردستان به صورت جدی و منظم برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد افزود: سایر برنامه‌های هیئت به موقع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/79008/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول