اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر جوانان ووشو باشگاه‌های کشور

ووشوکاران قزوینی به مصاف صدرنشین می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم ووشو جوانان زرین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف صدرنشین می‌رود.

ووشوکاران قزوینی به مصاف صدرنشین می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور تیم ووشو زرین جوانان قزوین به ترتیب به مصاف تیم صدرنشین آموزش و پرورش دورود و باشگاه مقاومت زنجان می‌رود.

تیم ووشو جوانان زرین قزوین که از دیدارهای قبلی خود در این رقابت‌ها تاکنون شکستی را در کارنامه خود نمی‌بیند به طور یقین اگر در بازی امروز خود مقابل تیم قدرتمند و شگفتی‌ساز آموزش و پرورش دورود به برتری برسد می‌تواند صدرنشینی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

ووشوکاران قزوینی که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های برتر کشور تجربه می‌کنند به خوبی توانسته‌اند تجارب لازم برای حضوری مقتدرانه در این مسابقات را کسب کنند و نتایجی که این تیم در بازی‌های هفته‌های اخیر خود به دست آورده است به خوبی گواه این ادعا خواهد بود که آنان توانسته‌اند نکات تاکتیکی و انگیزه روحی و روانی خود را در مسابقات قبلی مقابل رقیبان به خوبی به نمایش بگذارند.

ووشوکاران تیم ووشو جوانان زرین قزوین که با ترکیبی از بازیکنان جوان گام به این رقابت‌ها گذاشته است اگر در دیدارهای امروز خود مقابل حریفان، دستورات مربیان خود را به خوبی اجرا کنند بدون شک پیروزی آنان دور از دسترس نخواهد بود.

تیم ووشو جوانان زرین قزوین که در گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های خراسان رضوی، باشگاه مقاومت زنجان و اداره آموزش و پرورش دورود هم‌گروه است در بازی‌های هفته‌های قبل خود عملکرد خوبی داشته است و اگر ورزشکاران این تیم فردا در شرایط آرمانی مقابل رقیبان قرار بگیرند می‌توانند نتایج خوب و درخشان خود را دوباره تکرار کنند.

گرچه این رقابت‌ها قرار بود جمعه هفته قبل برگزار شود که به علت آلودگی هوای تهران به تعویق افتاد و همین امر به نوعی این سئوال را پیش آورد که ورزشکاران تیم ووشو قزوین از روند مسابقات دور شده باشند، اما علی تنباکوساز رئیس هیئت ووشو استان به صراحت اعلام کرد که ووشوکاران تیم ووشو زرین قزوین از آمادگی بالایی برخوردار هستند و بدون شک تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

ورزش ووشو در سال‌های اخیر در استان قزوین از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده است و روند موفقیت‌های ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح کشور و مسابقات برون مرزی نشان داده است که علاقه‌مندان به ووشو در این سال‌ها استقبال خوبی از این رشته ورزشی به عمل آوردند.

انتهای پیام/77004/ر20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول