اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره:

توسعه ورزش موجب کاهش ناهنجاری در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت: سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش، موجب کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

توسعه ورزش موجب کاهش ناهنجاری در جامعه است

احمد ابراهیم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به مشکلات موجود در بخش ورزش شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با مشکل عدم وجود زمین برای احداث اماکن ورزشی روبرو است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: در حال حاضر اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره چندین مجوز احداث سالن ورزشی را دارا بوده ولی به دلیل نبود زمین دچار مشکل هستیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش، موجب کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود که همگان باید در مسیر توسعه ورزش تلاش داشته باشند.

خلیل‌پور با بیان اینکه جمعیت کشور ایران جوان است، گفت: این جمعیت جوان نیازمند فضایی برای تخلیه خود است که با حداقل امکانات این امر امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: ورزش خرم‌دره از لحاظ عملکرد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بعد از زنجان دارای امکانات فراوان و غیرقابل مقایسه در رده دوم قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با اشاره به کسب 86 مدال کشوری توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای در سال 89 خاطرنشان کرد: در سال 90 این تعداد به 100 مدال افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران خرم‌دره‌ای در مسابقات دو و میدانی منطقه یک کشور در سال‌جاری خاطرنشان کرد: در این مسابقات ورزشکاران خرم‌دره‌ای موفق به کسب یک مدال طلا در ماده پرش طول، یک مدال طلا در ماده یک هزار و 500 متر و یک مدال برنز در ماده پرتاب نیزه شدند.

خلیل‌پور افزود: ورزشکاران دو و میدانی خرم‌دره در مسابقه دو و میدانی انتخابی استان نیز در بخش 100 متر با مانع و پرش طول مقام نخست را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در ماده یک هزار و 500 متر و پرتاب نیزه ورزشکاران خرم‌دره‌ای مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری مسابقات دو صحرانوردی روستایی و عشایری جوانان قهرمانی کشور تصریح کرد: تیم شهرستان خرم‌دره به عنوان نماینده استان زنجان در رده سنی جوانان این مسابقات شرکت کرده و به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی در ادامه برگزاری مسابقات شطرنج برادران و بانوان، اعزام تیم مینی بسکتبال و نونهال، نوجوان و جوان دختران به مسابقات استانی و همچنین برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان را از برنامه‌های صورت گرفته اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره عنوان کرد.

خلیل‌پور با اشاره به افتخارآفرینی ووشوکاران خرم‌دره‌ای گفت: علی بختیاری ووشوکار خرم‌دره‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات بین‌المللی پارس مقام نخست را به خود اختصاص داد.

وی افزود: محسن بابایی نیز درمسابقات بین‌المللی پارس مقام دوم را به خود اختصاص داد و جواد کرمی نیز در مسابقات غرب آسیا به مقام نخست دست یافت.

انتهای پیام/73001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول