اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش‏های همگانی دانشگاهی ‌سمنان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان از دانشگاه سمنان معرفی شد.

رئیس ورزش‏های همگانی دانشگاهی ‌سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دومین دوره انتخابات رئیس هیئت ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان در دانشگاه سمنان برگزار و مدیر تربیت بدنی این دانشگاه، با کسب تمام آرا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

در این انتخابات که با حضور نماینده فدراسیون ملی ورزش‏های دانشگاهی برگزار شد، «بهروز گل‏محمدی»، مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با کسب شش رأی از مجموع شش رأی اخذ شده به مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان انتخاب و منصوب شد.

نماینده فدراسیون ملی ورزش‏های دانشگاهی کشور در این جلسه بر حمایت بخش‏های مختلف از رئیس این هیئت در استان سمنان تاکید کرد و گفت: رویکرد هیئت ورزش‏های دانشگاهی، همسو کردن فعالیت‏های ورزشی همه دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی کشور در بخش قهرمانی است.

علی بشیریان شناخت توانمندی‏های موجود در حوزه ورزش آموزش عالی و دستیابی به تیم‏های ملی قدرتمند دانشجویی و نیز حضور در عرصه‏های بین‏المللی را از دیگر رویکردهای هیئت ورزش‏های دانشگاهی بیان کرد.

در این انتخابات، مدیران تربیت بدنی دانشگاه‏های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، پیام نور و جامع علمی- کابردی و معاون دانشجویی دانشگاه سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/‌ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول