اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح چمن مصنوعی مجتمع ورزشی بندر ریگ

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: چمن مصنوعی مجتمع ورزشی بندر ریگ در دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح چمن مصنوعی مجتمع ورزشی بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بندر ریگ با حضور جمعی از مسئولان افزود: با توجه به توسعه روزافزون شهر ریگ و کوچک بودن مخزن فعلی با گنجایش یک‌هزار متر مکعب، طرح احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی در خرداد ماه شروع به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وسایل و تجهیزات مورد نیاز پروژه خریداری شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که با افتتاح این منبع آب بیش از سه برابر جمعیت فعلی بندر ریگ را بتوان زیر پوشش آب‌رسانی قرار داد.

این مقام مسئول بیان داشت: کل اعتبار پیش‌بینی شده این طرح 15.9 میلیارد ریال است و این طرح دارای ساختمان‌های جانبی، اتاق کلرزنی، دیزل جنراتور، سیستم برق و مهمانسرا است و هم‌اکنون شاهد پیشرفت 80 درصدی ساختمان‌های جانبی هستیم. 

چمن مصنوعی مجتمع ورزشی بندر ریگ در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار گناوه گفت: طرح چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید احمدزاده بندر ریگ با اعتباری بالغ بر 105 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

حبیبی‌منش در بازدید از این طرح افزود: امروزه با تغییر سبک و شیوه زندگی و ماشینی‌شدن تمامی کارها و کم تحرک شدن ضرورت ورزش برای سلامتی انسان امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: امید است که بیش از این شاهد احداث پروژه‌های ورزشی در شهرستان باشیم چرا که ورزش باعث از بین رفتن بسیاری از مشکلات ، پرشدن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از رو آوردن آنان به مسائل سوء اخلاقی و اعتیاد می‌شود.

حبیبی‌منش توضیح داد: ابعاد این زمین چمن مصنوعی 22 در 42 متر مکعب است و در مدت یک سال به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/66007/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول