اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی پیشکسوت کشتی همدان:

پیشکسوتان ورزش بیش از هر چیز نیازمند توجه و دلجویی هستند

خبرگزاری فارس: مربی پیشکسوت کشتی همدان گفت: پیشکسوتان و خاک خورده‌های ورزش که به دلایلی مهجور ماندند و خانه‌نشین شدند بیشتر از هر چیز به توجه و دلجویی نیازمند هستند.

پیشکسوتان ورزش بیش از هر چیز نیازمند توجه و دلجویی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیشکسوتان و موی‌سپیدان ورزش در هر رشته از ارج و قرب ویژه‌ای برخوردار هستند و این عزیزان کسانی هستند که در زمان جوانی و دوران ورزشی خود نسبت به تربیت و آموزش جوانان مستعد در ورزش اقدام کردند اما در زمان پیری و خانه‌نشینی نیازمند توجه و دلجویی و سرکشی شاگردان خود هستند تا بفهمند که از یاد نرفتند و هنوز مثل قدیم ارزش دارند.

جمعی از خبرنگاران ورزشی و ورزشی‌نویسان خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی استان همدان با حضور در منزل داریوش میرابیان یکی از مربیان پیشکسوت کشتی استان همدان عیادت و دلجویی کردند.

میرابیان که هر چهار فرزندش از قهرمانان شنا و شیرجه کشور و آسیا بودند و سه تن از آنان در حال تحصیل در مقاطع عالیه دکترا و فوق لیسانس هستند، تصریح کرد: در خانواده ما و پدربزرگ ما در رشته کشتی پهلوانی فعالیت داشته است و اگر فرزندانم در ورزش موفق بودند به دلیل منش پهلوانی و اعتماد به نفس آنان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 1338 در کشتی فعالیت داشته است، اضافه کرد: در سال‌های قبل که در ورزش کشتی همدان موفق شدم تغییرات در روند رو به رشد کشتی همدان انجام دهم و خوشحالم شاگردان من در عرصه ملی و بین‌المللی موفق به پوشیدن تیم ملی ایران شدند.

به گفته این مربی پیشکسوت کشتی همدان حضور و درخشش در مسابقات بین‌المللی جام «میلونه» ایتالیا  که منجر به قهرمانی تیم همدان شده و همچنین حضور در چندین تورنمنت بین‌المللی جزو افتخارات ورزشی‌ام محسوب می‌شود.

وی با تشکر از حضور ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی استان همدان در منزلش خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش مهمی  در رشد و اعتلای ورزش داشته و دارند و مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان عامل اصلی در پیشرفت ورزش کشور هستند و اگر امروزه قهرمانان ما توانسته‌اند در جامعه به عنوان الگو و نخبه مطرح شوند به خاطر توجه مطبوعات به آنها بوده است.

میرابیان در این دیدار یک ساعته از خاطرات ورزشی خود در کسوت مربیگری و کسب عناوین مختلف ورزشی توسط فرزندانش در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی برای خبرنگاران بازگو کرد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول