اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سایت نمایشگاه‏‌های بین‌المللی کاسپین زنجان:

آماده همکاری نمایشگاهی با کشور اوگاندا هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر سایت نمایشگاه‏‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به همکاری زنجان و اوگاندا در زمینه‌های اقتصادی و کشاورزی گفت: آماده همکاری نمایشگاهی با کشور اوگاندا هستیم.

آماده همکاری نمایشگاهی با کشور اوگاندا هستیم

جمال بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: توسعه همکاری زنجان و اوگاندا در زمینه‏‌های هدف برنامه‏‌ریزی شده که فعالیت نمایشگاهی یکی از آن‏ها است.

وی آمادگی گروه زنجان برای حضور در نمایشگاه بین المللی اوگاندا را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای تسهیل حضور گروه زنجان در این نمایشگاه آماده همکاری با اوگاندا هستیم.

*اختصاص فضای رایگان برای فعالان تجاری اوگاندا

مدیر سایت نمایشگاه‏های بین‌المللی کاسپین زنجان از اختصاص فضای رایگان برای فعالان تجاری اوگاندا خبر داد و یادآور شد: برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان زنجان برای حضور در کشور اوگاندا آماده اختصاص فضای رایگان نمایشگاهی برای این کشور هستیم.

وی توسعه همکاری دو کشور ایران و اوگاندا با محوریت استان زنجان را مورد اهمیت قرار داد و افزود: برای توسعه همکاری‏‌ها باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد.

*ظرفیت‏های نمایشگاه زنجان برای همکاری بین‏‌المللی استان مورد توجه قرار دارد

بابایی ظرفیت‏‌های نمایشگاه بین‏‌المللی کاسپین را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت‏‌های نمایشگاه زنجان برای همکاری بین‏‌المللی استان مورد توجه قرار دارد.

مدیر سایت نمایشگاه‏‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برپایی نمایشگاه مشترک بین زنجان و اوگاندا را برای فعالان اقتصادی مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارزیابی ظرفیت‏‌های سرمایه‌گذاری دو کشور است.

وی آشنایی سرمایه‌گذاران با ظرفیت‌های دو کشور را مهم عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای بررسی و آشنایی با توانمندی دو کشور است.

بابایی با تاکید بر تلاش مسئولین دو کشور برای توسعه همکاری‏‌ها، خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته برای توسعه فعالیت‏‌ها مناسب بوده است.

انتهای پیام/73002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول