اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

همکاری زنجان و اوگاندا در مسیر مطلوبی قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: زمینه‌های همکاری استان زنجان و اوگاندا در مسیر مطلوبی قرار گرفته است.

همکاری زنجان و اوگاندا در مسیر مطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار استاندار زنجان با سفیر اوگاندا اظهار کرد: توسعه همکاری در زمینه‌های مختلف با کشور اوگاندا از برنامه‌های استان زنجان محسوب می‌شود.

*احداث کشتارگاه صنعتی در اوگاندا

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه همکاری با این کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: احداث کشتارگاه صنعتی در شهر کامپالا از برنامه‌های استان در این کشور محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زمین مربوطه در اختیار شرکت همکار این طرح قرار گرفته است، افزود: تاکنون این طرح عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه پیمانکاران ملی، استانی و منطقه‌ای برای صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور اعزام می‌شوند، افزود: باید شرایط لازم برای این امر فراهم شود.

*تعاملات مطلوب زنجان و اوگاندا زمینه‌ساز همکاری است

عباسی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با سفیر اوگاندا در زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه ایجاد تعاملات مطلوبتر را هموار می‌کند.

وی از همکاری زنجان با کشور اوگاندا در زمینه کشاورزی خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم این همکاری‌ها محقق می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه استان آماده همکاری بیشتر با این کشور است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های همکاری با این کشور محقق شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اعزام هیئت کشاورزی استان زنجان به اوگاندا تصریح کرد: در حال حاضر شناخت دقیقی در خصوص شرایط آب و هوایی این کشور در دست نیست.

*ارزیابی دقیق موقعیت کشاورزی اوگاندا

نهاوندی‌پور با بیان اینکه در صورت ارزیابی دقیق از موقعیت و شرایط بخش کشاورزی این کشور، اقدامات لازم برای توسعه همکاری‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: آگاهی از وضعیت آب و خاک منطقه موجب سرمایه‌گذاری مطلوب در این کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید تفاوت فصول این کشور با استان زنجان مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در صورت فراهم بودن شرایط لازم، سرمایه‌گذار این بخش معرفی می‌شود.

انتهای پیام/73003/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول