اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی زنجان:

شرایط مناسبی برای همکاری زنجان و اوگاندا فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی زنجان با اشاره به روابط زنجان و اوگاندا گفت: شرایط مناسبی برای همکاری زنجان و اوگاندا فراهم است.

شرایط مناسبی برای همکاری زنجان و اوگاندا فراهم است

سید‏موسی رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روند رو به رشد همکاری گروه زنجان و اوگاندا بسیار مناسب است و با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی همکاری ایران و اوگاندا را مورد توجه قرار داد و افزود: مطالعه و امکان‌سنجی فعالیت‏های دو جانبه در حال حاضر به شکل مناسبی در حال انجام است. 

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی زنجان به زمینه همکاری زنجان و اوگاندا اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت در بخش کشاورزی و پزشکی با کشور اوگاندا در اولویت برنامه‏ها قرار دارد.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته برای احداث کشتارگاه صنعتی در کشور اوگاندا اشاره کرد و افزود: خرید زمین، تشکیل شرکت و اخذ مجوز‏های لازم برای این پروژه صورت گرفته است.

رضوی ادامه داد: تهیه گزارش فنی اقتصادی و طراحی سایت پلان این پروژه انجام شده است.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری افزایش سرمایه زیادی برای تکمیل این پروژه صورت گرفته است، یادآور شد: برای تکمیل این پروژه بیش از 30 میلیارد ریال افزایش سرمایه صورت گرفته است.

رضوی به فعالیت دیگر کشور‏ها در اوگاندا اشاره کرد و افزود: برای حضور مناسب در این کشور باید برنامه‌ریزی موثرتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آورده شرکت 20 درصد و تسهیلات بانکی 80 درصد است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بانک توسعه صادرات همکاری مناسبی در تسهیلات در نظر گرفته شده داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون زنجان با تاکید بر حمایت‌های مالی مناسب برای تکمیل پروژه کشتارگاه صنعتی استان در اوگاندا یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه در اواخر خرداد سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضوی خاطرنشان کرد: فضای مناسب برای ورود بخش‌های مختلف استان به کشور اوگاندا مهیا شده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول