اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی تاکید کرد

ایجاد وحدت فکری و علمی در احیای دریاچه ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: همایش بین‌المللی دریاچه ارومیه سبب ایجاد وحدت فکری و علمی در احیای این دریاچه شد.

ایجاد وحدت فکری و علمی در احیای دریاچه ارومیه

حسن عباس‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌هایی در ارتباط با دریاچه ارومیه، اظهار داشت: برای تمام پروژه‌ها و طرح‌های دریاچه ارومیه که به نوعی به حفاظت محیط زیست مربوط می‌شوند، برنامه‌های مشخصی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به هیدرومتری دریاچه ارومیه و انتقال بین حوزه‌ای آب، تصریح کرد: پروژه انتقال بین حوزه‌ای آب به عنوان پروژه مهر ماندگار ثبت شده است و در تلاشیم با تزریق اعتبار و افزایش شیفت‌های کاری این پروژه هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

عباس‌نژاد با اشاره به برگزاری باشکوه همایش بین‌المللی دریاچه ارومیه، خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش بین‌المللی علاوه بر اینکه نشان از علاقه‌مندی زیاد مردم و مسئولان آذربایجان‌غربی به احیای دریاچه ارومیه داشت سبب ایجاد وحدت فکری و علمی در مسائل مربوط به احیای دریاچه ارومیه شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی استفاده از روش‌های علمی در احیا دریاچه ارومیه را ضروری دانست و متذکر شد: تنها راه احیای دریاچه ارومیه در نظر گرفتن اکوسیستم دریاچه به صورت واحد است.

وی با اشاره به افزایش بار علمی همایش بین‌المللی در نشست‌های تخصصی، افزود: 120 تا 150 متخصص در زمینه احیای اکوسیستم در این نشست‌ها حضور داشتند.

عباس‌نژاد ادامه داد: تاکنون یک هزار و 500 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اعتبار در نظر گرفته شده است و با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان آذربایجان‌غربی با تزریق به موقع اعتبارات روند احیای دریاچه شتاب بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/61010/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول