اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت تاکید کرد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در روستاهای سردشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: ویژه برنامه‌های هفته وحدت باید در سطح روستاها نیز برگزار شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در روستاهای سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ماموستا عبدالسلام امینی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته وحدت که با حضور معاونت فرماندار، امام جمعه سردشت، بخشداران مرکزی و وزینه، فرمانده سپاه پاسداران سردشت و جمعی از رؤسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت فرصت خوبی است تا وحدت بین شیعه، سنی و مسیحی و مسلمان را در ایران به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام است، تصریح کرد: با توجه به تنوع قومیتی در استانم آذربایجان غربی شاهد وجود نوعی اتحاد و همبستگی بین مردم این استان هستیم.

امینی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت، گفت: در این زمینه باید برنامه‌ها به صورتی برگزار شود که نشان دهنده وحدت و تعامل بین مردم ایران اسلامی باشد.

وی با تاکید بر تجلیل از فعالان این عرصه، اعلام کرد: افرادی که به نوعی سبب ایجاد وحدت و آرامش بیشتر در جامعه می‌شوند باید به نوعی مورد تجلیل قرار گیرند.

امام جمعه سردشت خواستار برنامه‌های ویژه این هفته برای بانوان سردشتی شد و اظهار داشت: بانوان سردشت نیز باید از برنامه‌های هفته وحدت برخوردار شوند.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها را باید در سطح روستاها نیز برگزار کنیم. امینی خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم شد و گفت: باید این برنامه‌ها به نوعی تداعی‌گر وحدت ملت ایران باشد و نباید این برنامه‌ها صرفاً برای رفع تکلیف برگزار شوند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول