اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان در گفتگو با فارس:

وحدت دژی مستحکم در برابر جبهه دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: وحدت مسلمانان مانند دژی محکم در برابر جبهه دشمن قد علم کرده است.

وحدت دژی مستحکم در برابر جبهه دشمن است

سیدولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: امسال هفته وحدت با ایام‌الله دهه فجر تقارن پیدا کرد و این اتفاق مبارک همبستگی هرچه بیشتر ملی را همراه با شور و سرور اهل بیت به دنبال دارد.

وی افزود: در این فرصت مغتنم افراد و گروه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید هرچه بیشتر در راه وحدت و همبستگی دل‌ها و اهداف خود تلاش کرد و هرگونه راه را برای ورود دشمن برای رخنه‌های ویران‌گر مسدود کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: وحدت مسلمانان در زمان حاضر مانند دژی مستحکم در برابر کشورهای استعماری و دشمنان اسلام قد علم کرده است.

وی با اشاره به عوامل موثر در وحدت گفت: یکی از عوامل مهم در وحدت داشتن سعه صدر مسئولان نسبت به یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

موسوی افزود: تاکید بر مشترکات بین شیعه و سنی بدون توجه به کارشکنی‌های دشمنان برای ایجاد اختلافات، همدلی و هماهنگی بین شیعه و سنی بیشتر از گذشته، برنامه‌ریزی و استفاده از شیوه‌های نوین در راه ارتقای وحدت، یکدلی و هماهنگی بین همه ارکان جامعه از دیگر عوامل موثر در وحدت است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص راهکارهای موثر در وحدت بین مسئولان شهرستان آبادان بیان کرد: در جلسات متعدد فرمانداری آبادان که در قالب‌های مختلفی مانند شورای اداری، فرهنگ عمومی و دیگر زمینه‌های سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود، بر لزوم وحدت همه جانبه بین مسئولان شهرستان تاکید شد و زمینه‌های این وحدت مهیا می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در پایان گفت: همه مدیران نهادهای اجرایی شهرستان جدا از جایگاه حقوقی و اداری باید به بررسی اشتراکات فرهنگی و هماهنگی برای ایجاد وحدت هرچه بیشتر در شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول