اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

وحدت میان مسلمین عامل هراس دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: وحدت میان مسلمین عامل هراس دشمنان اسلام است.

وحدت میان مسلمین عامل هراس دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان بستک رمز موفقیت امروز جامعه را وحدت دانست و اظهار داشت: ما باید با حرکت در مسیر امامت و ولایت پشتیبان نظام و رهبری باشیم زیرا امروز به برکت خون شهیدان یک نظام الهی که در هیچ جای جهان نیست در این مملکت به پا شده است و ما باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: حفظ وحدت اسلامی و قوام آن وظیفه اصلی و جدی هر مسلمان است چرا که دشمن تنها از راه تفرقه‌اندازی می‌تواند به جوامع اسلامی ضربه وارد کند بنابراین باید بسیار آگاهانه و هوشیارانه از وحدت اسلامی حاکم بر جامعه مراقبت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ادامه داد: وحدت میان مسلمین همان چیزی است که دشمنان به شدت از آن در هراس هستند و تلاش می‌کنند این وحدت به هیچ وجه شکل نگیرد.

فرماندار شهرستان بستک افزود: پیروان مکتب رسول‌الله باید از سیره و اندیشه آن حضرت الگو بگیرند و تلاش کنند تا با حفظ وحدت و همدلی ضربه‌ای مهلک به پیکره دشمنان حقیقی تقریب مذاهب بزنند.

مشتاق زاده نامگذاری ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) توسط امام راحل (ره) به عنوان هفته وحدت را مبنایی برای تقریب اسلامی در همه زمان‎ها و برای تمام مسلمین عنوان کرد و افزود: وحدت، اخوت و برادری مسلمانان باعث قدرت و اقتدار اسلامی می‎شود و در تمام زمان‎ها و سرزمین‎های اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک لازمه پیشرفت هر کشوری را توجه به وحدت کلمه دانست و افزود: چنانچه برای عملی کردن این آرمان قدم برداریم در بسیاری از زمینه‌ها توفیق‌های مورد انتظار را به دست می‌آوریم زیرا پیشرفت و توسعه کشور بدون وجود همکاری و هماهنگی هیچ‌وقت به دست نمی‌آید.

وی با بیان اینکه در سایه عمل به منویات رهبری، اتحاد به معنای واقعی کلمه در جامعه بروز و ظهور پیدا می‌کند، افزود: ملت ایران اسلامی صرف‌نظر از آئین، عقاید و سلایق خود حول یک محور به نام ولایت فقیه گرد هم جمع شده‌اند بنابراین تا زمانی که فرمایشات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند هیچ‌گاه دچار اختلاف و انشقاق نمی‌شوند

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنانش از روحانیان شیعه و سنی منطقه خواست هفته وحدت را فرصتی استثنایی در روشنگری اندیشه ناب اسلامی قرار دهند و سعی کنند دیدگاه‌های اسلام که منادی حقیقی وحدت بشریت و جامعه انسانی است، تبیین کنند.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول