اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی اپتیک و فوتونیک:

بیش از 500 مقاله به نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ارسال شده است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی اپتیک و فوتونیک گفت: بیش از 500 مقاله برای نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

بیش از 500 مقاله به نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جواد رشیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و پنجمین کنفرانس مهندسی فوتونیک ایران با حضور اساتید شیمی و فیزیک دانشگاه‌های کشور در تالار امام رضا دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 380 مقاله به صورت سخنرانی و 240 مقاله به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می‌شود.

وی محورهای اساسی این دو کنفرانس را موضوعات پژوهشی و صنعتی اپتیک، فوتونیک، لیزر، اپتیک کوانتومی، اپتوالکترونیک، مواد و ابزارهای اپتیکی، شبکه‌ها، ادوات مخابرات نوری و کاربردهای صنعتی، دفاعی، پزشکی و زیست محیطی آنها و زمینه‌های وابسته ذکر کرد.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی اپتیک و فوتونیک گفت: در این کنفرانس سه روزه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌های فوق مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رشیدی برگزاری این کنفرانس را زمینه ارتباط بین دانشگاه صنعت و معدن عنوان کرد و بیان داشت: هجدهمین کنفرانس فوتونیک در تبریز برگزار شده است.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ادامه داد: بازدید از موزه جنوب شرق در زاهدان و اجرای برنامه موسیقی محلی سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های جنبی این کنفرانس است.

 نوزدهمین کنفرانس ملی اپتیک و فوتونیک که از امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده به مدت سه روز ادامه دارد و اساتید مقالات خود را در نوبت صبح و عصر به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول