اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس تاکید کرد

بهره‌گیری از توان علمی نخبگان در اداره کرد امور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از توان علمی نخبگان در اداره کرد امور باید بیشتر بهره گرفته شود.

بهره‌گیری از توان علمی نخبگان در اداره کرد امور

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو محمد علیپور صبح امروز در دومین نشست هم‌اندیشی جوانان نخبه شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت که با مسئولان استانی و فرمانداران ماکو و شوط که با هدف بررسی مشکلات پیش روی جوانان در فرمانداری ماکو ترتیب یافت، اظهار داشت: رفع دغدغه‌های نخبگان یکی از ضروری‌ترین مسائل است که در مجلس نیز به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از توان نخبگان در امور، تصریح کرد: برای این منظور باید بتوانیم نخبگان را شناسایی و در بخش‌های مختلف از توان علمی آن‌ها بهره گیریم.

علیپور با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری، خاطر نشان کرد: روزانه تعداد قابل توجهی از جوانان حوزه انتخابیه‌ام در زمینه اشتغال به دفتر ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند و لازم است تا در این راستا تصمیمات مطلوب و کارآمدی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید بتوانیم اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد کنیم.

علیپور خواستار توجه بیشتر مسئولان به حوزه جوانان شد و افزود: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که حتی نخبگان علمی نیز کار مناسب ندارند و از اشتغال محروم هستند که لازم است تا دولت برای نخبگان سهمیه اشتغال در نظر گیرد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول