اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان خبر داد

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی‌ کاربردی سال 92

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی گیلان گفت: ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی‌ کاربردی سال 92 از امروز آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی‌ کاربردی سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس قاسمی‌زاد، امروز در جلسه دانشگاه علمی‌ کاربردی استان با اشاره به آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته، اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 92 از امروز دوم بهمن آغاز شده و تا روز دوشنبه 9 بهمن جاری ادامه می‌یابد.

وی ثبت نام این دوره در گیلان را در 45 رشته و 55 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 4 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 2 هزار و 5 نفر زن و 2 هزار و 25 نفر مرد هستند.

این مسئول ثبت نام مذکور را در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر بیان کرد.

وی اذعان کرد: متقاضیان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که به صورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است، و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قاسمی‌زاد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با کمک کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 144 هزار ریال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی زمان تاریخ برگزاری آزمون مذکور را 20 اردیبهشت سال 92 عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول