اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

طرح «پیام‌آوران ایثار» در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فار: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: طرح پیام‌آوران ایثار برای انتقال دادن فرهنگ ایثار و شهادت در خوزستان برگزار می‌شود.

طرح «پیام‌آوران ایثار» در خوزستان برگزار می‌شود

حسن نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی ایثار و شهادت ویژه جانبازان، آزادگان و همسران و فرزندان شهدا به منظور آموزش فن و سخنوری و ارتباط موثر و آشنایی با مبانی روایتگری برای انتقال هرچه بهتر گنجینه‌های دوران دفاع مقدس به نسل جدید در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره که به نام شهید بزرگوار «سید مهرداد مجدزاده طباطبایی» مزین شده 80 نفر از خواهران و برادران ایثارگر علاقمند و نخبه استان شرکت می‌کنند که در صورت موفقیت در آزمون این دوره، گواهینامه رسمی روایتگری دریافت خواهند کرد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید خوزستان هدف از برگزاری این دوره ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت توسط ایثارگران و کسانی که خود با شهدا مانوس بوده‌اند عنوان کرد و افزود: بهترین افرادی که می‌توانند این فرهنگ متعالی را به جامعه و آیندگان انتقال دهند این عزیزان و یادگاران شهدا هستند.

نورانی اعلام کرد: این دوره 8 روزه از پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه سال‌جاری ساعت 8 صبح با تدریس حجت‌الاسلام ماندگاری از تهران وبا همکاری موسسه سیره شهدا در موسسه فرهنگی ورزشی طلائیه ایثار اهواز آغاز می‌شود و در پنج شنبه و جمعه‌های بهمن ماه برگزاری کلاس‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول