اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پاسداران وارثان اصلی شهدا هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پاسداران وارثان اصلی شهدا و ادامه‌دهنده راه همه مجاهدان و سربازان ولایت و سربازان حضرت بقیه‌الله (عج) هستند.

پاسداران وارثان اصلی شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس در آیین تودیع و معارفه فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه اظهار داشت: نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد اقتدار بیشتر نظام در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی با تجلیل از خدمات سردار ناصری در مدت خدماتش در منطقه چهارم دریایی سپاه افزود: سردار ناصری ارتباط بسیار خوبی با سایر مسئولان داشت و در راستای رشد و پیشرفت منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: نام این فرمانده سپاه در منطقه و شهرستان و استان به نیکی یاد می‌شود و خدماتی ماندگار ارائه کرده است.

یزدانشناس با تجلیل از تلاش‌های پاسداران و مجموعه سپاه در دفاع از مرزها تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز در اوج آمادگی قرار دارد و سپاه بالنده و بارور شده و روز به روز نیز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

وی با بیان رشادت‌های شهید مهدوی و سایر شهدای پاسدار گفت: شهید مهدوی‌ها و سایر سرداران شهید رسالتی بر دوش پاسداران گذاشته‌اند که همه باید این رسالت را ادامه دهند.

فرماندار کنگان اذعان داشت: پاسداران وارثان اصلی شهدا و ادامه دهنده راه همه مجاهدان و سربازان ولایت و سربازان حضرت بقیه‌الله(عج) هستند.

یزدانشناس یادآور شد: امروز همه باید در مسیر ولایت و رهبری برای موفقیت نظام اسلامی تلاش کنیم و هیچ فرصتی برای خدمت‌گزاری را نباید هدر دهیم.

سردار ناصری فرمانده سابق منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نیز گزارشی از عملکرد چهارساله خود در مدت فعالیتش ارائه کرد.

در این آیین با تجلیل از خدمات سردار ناصری در مدت چهار سال فرماندهی منطقه چهارم دریایی سپاه، سردار بادین به عنوان فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول