اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر:

اقتدار نظام مدیون خون شهدا است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر گفت:‌ اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون هزاران شهیدی است که حریت را برای این سرزمین به ارمغان آورده و شکست و ناکامی را برای دشمنان رقم زده‌اند.

اقتدار نظام مدیون خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن عبادالله‌زاده صبح امروز در آیین پاسداشت هشت شهید والامقام مشگین‌شهری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در مشگین‌شهر اظهار داشت: اگر امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران می‌توانند با آزادگی خواسته‌ها و مطالبات خود را به زبان آورده و حقایق را بازگو کنند نشأت گرفته از این حقیقت است که خون شهید و حرکت بی‌نظیر او به این ملت روحیه‌ای مضاعف و شجاعت تمام نشدنی داده است.

وی با اشاره به اینکه ملت جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی حتی سخت‌تر از دوران جنگ و جهاد و تحریم‌های اقتصادی بر روی اصول و مبانی ارزشی خود ایستاده‌اند و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نکرده‌‌اند، خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ شهادت و ایثار پیوند خورده است که حقیقت آن جز دینداری و آزادگی چیز دیگری نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر یادآور شد: اگر امروز آمریکا و همدستان منطقه‌ای او از ملت ایران هراس دارند به خاطر آن است که روحیه گذشت و ایثار این ملت را در جنگ هشت ساله و حوادث مختلف تجربه کرده‌‌اند.

عبادالله‌زاده گفت:‌ این ملت خالق حماسه‌های بی‌نظیری همچون 22 بهمن، 13 آبان، 9 دی و همچنین 12 فروردینی است که در تمام این مقاطع اسباب شرمندگی و سرافکندگی استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر فراهم آمده است.

این مسئول عنوان کرد: ما هر چه قدردان و سپاسگزار خون‌های ارزشمند ریخته شده در اقتدار و عظمت این سرزمین باشیم باز هم کم است و بهتر است در دایره اقتدار و عظمت روز‌افزون خود برای همیشه پاسدار چنین حرمت‌هایی باشیم و اجازه ندهیم خواسته و مطالبه شهدا و خانواده‌های آن‌ها رنگ و بوی کهنگی بگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر اظهار داشت: بهمن‌ماه یادآور حوادث شیرین برای این ملت است چراکه در بهمن 57 مردم ما تمام مرز‌های خودخواهی و تکبر و استکبار را پشت سر گذاشته و یک تنه با ایستادگی و جانفشانی به همه دنیا نشان دادند که این نظام و انقلاب برای همیشه به پشتیبانی ملت و تبعیت از ولایت همراه با بصیرت زنده و بالنده است.

گفتنی است،‌ در جریان نهضت انقلاب اسلامی در سال 57، هشت شهید در شهرستان مشگین‌شهر جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی به فیض شهادت رسیدند که از جمله آن‌ها الماس تقی‌اوغلی، قاسم عبدالعلی‌اوغلی، ذبیح‌الله رضایی، اباذر بیرامی و لطیف نظری هستند که در خیابان سازمان سابق و شهدای فعلی به فیض شهادت نائل آمدند.

در این برنامه ضمن گلباران مزار این شهدای والامقام شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهیدان پر‌غرور جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

انتهای ‌پیام/62001/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول