اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت خدمات شهری

معابر کرج با نصب بیش از 1000 تمثال شهدا مزین شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تهیه طرح تمثال شهدا خبر داد و افزود: به همت معاونت خدمات شهری هزار و 250 تابلوی تمثال شهدا در معابر شهری کرج نصب شده است.

معابر کرج با نصب بیش از 1000 تمثال شهدا مزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهری کرج، سعید صفری افزود: کرج اولین شهری که به طور رسمی نسبت به نصت تمثال شهدا در معابر شهری شامل خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نصب 200 تابلوی تمثال شهدا در معابر شهری نیز برنامه‌ریزی شده است که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته این تعداد تابلو تا پایان سال‌جاری در معابر سطح شهر نصب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، نسبت به نصب تمثال شهدا در خیابان‌ها و کوچه‌های باقیمانده در سال آینده اقدام می‌کند.

*ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمانتی برای موفقیت‌های اجتماعی است

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، اظهار داشت: تحقق این مهم ضمانتی برای حصول موفقیت‌های اجتماعی است.

صفری از جمله اهداف نصب هزار و 250 تابلوی تمثال شهدا را ترویج فرهنگی اصیل و معنوی، ایثار و شهادت ذکر و عنوان کرد: نظام و جامعه اسلامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خود را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا می‌داند که با توجه به این مهم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این قشر فداکار، رسالت بزرگی است که همگان در قبال آن متعهد هستند.

وی در تشریح خصوصیات تمثال‌های نصب شده در معابر شهری کرج، اظهار داشت: این تابلوها با ذکر مشخصات شهید از جمله نام، نام خانوادگی، سن، نام محل شهادت و با ماندگاری بالا چاپ شده است.

این مسئول با اشاره به رعایت مسائل کیفی در تهیه تمثال شهدا، خاطرنشان کرد: تمثال شهدا در مقابل نورخورشید و خط و خش همچنین باران‌های اسیدی مقاومت دارند.

صفری در پایان اظهار داشت: شهروندانی که تاکنون کوچه و خیابان‌های محل سکونتشان به نام شهید مورد نظرشان نامگذاری نشده است و یا فاقد تابلوی تمثال شهید می‌باشد، می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعات کامل از شهید و ارائه یک قطعه عکس از وی به معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، نسبت به نامگذاری خیابان به نام شهید مورد نظر اقدام کنند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول