اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نوسازی مدارس خرمشهر اعلام کرد

تحویل پروژه‌های نوسازی مدارس خرمشهر با تأمین اعتبار 27 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان و خرمشهر گفت: اعتبارات پیش بینی شده در سال جاری بالغ بر 27 میلیارد ریال است که در صورت تخصیص، بخشی از پروژه‌های این اداره تکمیل و افتتاح می‌شوند.

تحویل پروژه‌های نوسازی مدارس خرمشهر با تأمین اعتبار 27 میلیارد ریالی

فرشاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 9 پروژه از منابع اعتباری مختلف استانی تخریب و بازسازی و نفت و همچنین یک پروژه نیز از محل پروژه‌های خیرین در حال اجراست.

وی افزود: احداث مرکز رفاهی امام مهدی (ع) فرهنگیان، تخریب و احداث دبستان 10 کلاسه مسجدالاقصی، تخریب و احداث دبستان پنج کلاسه امام حسن ( 1 و 2) واقع در روستای حفار شرقی از جمله پروژه‌های این اداره با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در خرمشهر است. 

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان و خرمشهر اضافه کرد: همچنین سایر پروژه‌های با میانگین پیشرفت فیزیکی 40  درصدی عبارتند از تخریب و احداث مدرسه راهنمایی 12 کلاسه حضرت ابوالفضل عباس، تکمیل هنرستان کار  و دانش، احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه، احداث مدرسه راهنمایی 6 کلاسه بوستان، احداث دبستان 10 کلاسه مسکن مهر و احداث یک باب معلم‌سرا در شهرستان که با حمایت‌های قابل توجهی روبه‌رو بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه سه کلاسه بانک اقتصاد نوین در روستای رحمانیه نیز از پروژه‌های خیرین در سطح شهرستان خرمشهر است.

محمدزاده افزود: علاوه بر پروژه‌های فوق در تابستان سال جاری، عملیات تعمیرات مدارس به میزان اعتبارات پیش بینی شده در مقاطع مختلف تحصیلی انجام پذیرفته به‌ طوری‌که تنها در مقطع ابتدایی و در راستای اجرای طرح 3-3-6 در بیش از 9 مدرسه عملیات تعمیرات و تیغه‌بندی‌های لازم انجام شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع می‌توان گفت که در همه مقاطع (شامل مقطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و استثنایی) قریب به 20 مدرسه تعمیر شده است.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان و خرمشهر در پایان بیان کرد: اعتبارات پیش بینی شده در سال جاری بالغ بر 27 میلیارد ریال است که در صورت تخصیص، بخشی از پروژه‌های مذکور تحویل دستگاه بهره‌بردار ( مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر) خواهند شد.

انتهای پیام/72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول