اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر:

95 درصد نیروی کار تاسیسات دریایی خرمشهر بومی است

خبرگزاری فارس: مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: 95 درصد نیروی کار تاسیسات دریایی خرمشهر بومی است.

95 درصد نیروی کار تاسیسات دریایی خرمشهر بومی است

حسین بدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: بخش عمده‌ای از شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در خاک خرمشهر قرار دارد.

وی افزود: این شرکت در شش یارد در حال انجام پروژه‌های سکوسازی و سازه‌های ساحلی و فراساحلی در منطقه است.

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر ادامه داد: سه یارد از یاردهای شش‌گانه که شامل یاردهای یک، سه و شش مربوط به ساخت سازه‌ها، دو یارد مربوط به دپو مواد و یک یارد نیز به کوتینگ اختصاص دارد.

بدوی تصریح کرد: در مجموع چهارهزار نیروی کار در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر مشغول کارند که 95 درصد از آنها را نیروهای بومی و جوانان آبادان و خرمشهر تشکیل می‌دهند.

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: این تعداد آمار نیروهایی است که به طور مستقیم مشغول کار در یاردها هستند و به طور قطع تعداد بیشتری نیز به طور غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی اضافه کرد: قسمت‌های عمده فازهای پارس جنوبی شامل فاز 12، 17، 18، 19، 20 و 21 به همراه یک پروژه با فلات قاره نیز با عنوان فروزان در یاردهای این شرکت در حال ساخت است.

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر با در نظر گرفتن اینکه تعدادی از سازه‌ها و سکوها به دریا منتقل شده هشت سکوی دریایی در این شرکت در حال ساخت است.

بدوی افزود: اکثر این سکوها برای پروژه‌های گازی بوده و علاوه بر آن سه جکت نیز در این شرکت در حال اجراست.

وی گفت: همچنین ملحقات دیگر همچون سه پایه، بریچ، فلر و.. که تعداد آنها زیاد است در حال انجام است.

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر تصریح کرد: یکی از جکت‌های در حال ساخت شرکت ظرف روزهای آینده تکمیل و بارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/72008/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول