اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

بهره‌برداری از 12 واحد زنبورداری در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از بهره‌برداری از 12 واحد زنبورداری در این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک در دستور کار قرار دارد.

بهره‌برداری از 12 واحد زنبورداری در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پوررکنی صبح امروز در بازدید از مزارع پرورش زنبور این شهرستان اظهار داشت: در سال‌جاری 12 واحد پرورش زنبور در شوشتر در شوشتر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نحوه حمایت از این واحدها افزود: هر واحدی برای راه‌اندازی ابتدا باید کلاس‌های آموزشی را طی کند و برای این کار دوره‌های مرتبطی در نظر گرفته شده است.

*راه‌اندازی سه واحد گاو شیری

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر اضافه کرد: در سه ماه گذشته در سطح شهرستان شوشتر سه واحد پرورش گاو شیری راه‌اندازی شده است که به نوبه خود در تولیدات دامی و لبنی شهرستان تاثیر زیادی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همه سرمایه‌گذاران در این زمینه با اختصاص اعتبار به صورت دریافت وام توانسته‌اند این واحدها را راه‌اندازی کنند.

پوررکنی ادامه داد: سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی و دامداری باعث اختصاص وام‌های با بهره بسیار کم شده است و این خود اقدامی بزرگ در راستای حمایت از تولید داخلی به شمار می‌آید.

*اختصاص وام‌های کم‌بهره ادامه دارد

وی بیان کرد: اختصاص وام‌های کم‌بهره در سطح شهرستان شوشتر در بخش کشاورزی و دامداری ادامه دارد.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده به این واحدهای زنبورداری و گاو شیری گفت: برای این واحدها بیش از 2.28 میلیارد ریال اعتبار به صورت وام‌های کم‌بهره در نظر گرفته شده بود که به طور کامل به درخواست کنندگان پرداخت شد.

انتهای پیام/72006/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول