اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر فنلاند در ایران:

پیشرفت‌های ایران در عسلویه چشم‌گیر است

خبرگزاری فارس: سفیر فنلاند در ایران با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی ایران در منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: بدون تردید عسلویه قلب تپنده انرژی دنیا است و پیشرفت‌های ایران در عرصه صنعت در این منطقه دیدنی است.

پیشرفت‌های ایران در عسلویه چشم‌گیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هاری کمرانین بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی در چند سال اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: ایران در حوزه نفت و انرژی در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و بخش عمده‌ای از مخازن نفت و گاز جهان را در اختیار دارد.

کمرانین با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی و انرژی ایران در منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: بدون تردید عسلویه قلب تپنده انرژی دنیا است و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت در این منطقه دیدنی است.

وی اضافه کرد: حضور در پایتخت اقتصادی و انرژی ایران اهمیت و ارزش زیادی دارد و خوشحالم که توانستم امروز از این منطقه عظیم صنعتی و اقتصادی در ایران بازدید کنم و از نزدیک با پیشرفت‌های ایران در حوزه نفت، گاز و انرژی آشنا شوم.

سفیر فنلاند در ایران بیان کرد: امیدوار هستم این بازدید بتواند به گسترش روابط در حوزه صنعتی و اقتصادی کمک شایانی کند و اینجانب از تمام توان و ظرفیت موجود برای این مهم استفاده می‌کنم.

کمرانین افزود: من اکنون مدت زمانی کوتاهی است که به عنوان سفیر جدید فنلاند در ایران انتخاب شده‌ام و از ابتدای حضورم در ایران سعی داشته‌ام با پتانسیل‌های متعدد ایران در حوزه‌های مختلف انرژی، صنعتی و اقتصادی آشنا شوم و در راستای گسترش روابط دو کشور در این حوزه‌ها فعالیت‌هایی داشته باشم و حضور و بازدید امروز من در این منطقه نیز در راستای همین اتفاق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کشور فنلاند و ایران مشترکات زیادی دارند که می‌توانیم با استفاده از این خصوصیات مشترک در توسعه روابط گام‌های جدی برداریم.

این مسئول با اشاره به توسعه و پیشرفت‌های ایران در تمامی عرصه‌ها گفت: من به آینده بسیار خوش‌بین هستم و بر این باورم که دو کشور فنلاند و ایران می‌توانند در حوزه اقتصادی و صنعتی مراودات خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول