اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه مطرح کرد

شادی مردم از ارتقای عسلویه به شهرستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه با اشاره به ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: ارتقای عسلویه به شهرستان موجبات شادی مردم شده است.

شادی مردم از ارتقای عسلویه به شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن کامل‌ترین کتاب است و تبعیت از دستورات اسلام رمز سربلندی در دنیا و آخرت است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی خاطرنشان کرد: باید در زندگی از گناه و ناپاکی پرهیز کنیم و با تقوا و پرهیزگاری مسیر سعادت را طی کنیم.

امام جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بیان داشت: امروز باید جوانان با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین به سمت زندگی صحیح گام بردارند.

هاشمی‌نژاد همچنین به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: اجرای کامل دستورات مقام معظم رهبری موجبات پیشرفت و رشد روزافزون می‌شود.

امام جمعه عسلویه اذعان داشت: دشمنان با سنگ‌اندازی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند و جوانان ما و مسئولان باید در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و راه را برای پیشرفت بیشتر فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: مصوبه دولت در ارتقای عسلویه به شهرستان امری ارزشمند است که موجبات شادی مردم را فراهم کرده است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: وقتی می‌بینیم مردم شاد هستند ما نیز شاد هستیم و امیدوار هستیم با ارتقای عسلویه به شهرستان شاهد پیشرفت و رشد بیشتر منطقه باشیم.

هاشمی‌نژاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس افزود: حضور رئیس جمهور در مجلس و سخنان ایشان قدم ارزشمندی برای اتحاد مسئولان بود و همه باید در راستای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول