اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمی:

بزرگ‌ترین سد خاکی از بلاتکلیفی رها شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین سد خاکی شمال‌غرب کشور در گرمی آغاز شده و این پروژه از بلاتکلیفی رهایی یافته است.

بزرگ‌ترین سد خاکی از بلاتکلیفی رها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در نشست بررسی طرح‌های نیمه‌تمام گرمی که با حضور استاندار اردبیل در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن سد عمارت در منطقه مغان، بخش عظیمی از منابع آبی بهینه و مناسب مصرف شده و نسبت به ذخیره‌سازی و همچنین استفاده درست و اصولی از این منابع اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در این شهرستان هم‌اکنون چهار سد بزرگ در حال اجرا است، ادامه داد: بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این سدها در نظر گرفته شده است که بالغ بر 200 میلیون تومان آن صرف تکمیل سد کلاسر شده است.

علایی خاطرنشان کرد: ما زمانی می‌توانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را در حوزه‌های مختلف تکمیل و راه‌اندازی کنیم که امکان و بستری مساعد در جذب اعتبارات و تلاش دسته جمعی دستگاه‌های اجرایی را شاهد باشیم.

این مسئول با قدردانی از حضور استاندار اردبیل برای بررسی طرح‌های مختلف در دست اجرای این شهرستان اضافه کرد: همزمان با دهه فجر بیش از 25 پروژه عمرانی و اجرایی و خدماتی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری می‌رسد و سعی می‌کنیم تا پایان دولت دهم تمام 200 پروژه عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان را که با سرمایه‌گذاری 43 میلیارد ریال در حال اجرا است، تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: با تحقق این امر، علاوه بر تحویل پروژه‌ها به مردم، زمینه یک رضایتمندی و جلب اعتماد مردم برای حضور در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را فراهم می‌آوریم.

فرماندار شهرستان گرمی یادآور شد: در ایام دهه فجر و در قالب جشن انقلاب، پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و عموم مردم را در جریان انجام خدمات و کارهای زیربنایی قرار می‌دهیم.

علایی عنوان کرد: ‌به یقین دهه فجر می‌تواند به استثنایی‌ترین فرصت برای تبیین و تبلیغ کارهای انجام شده در 34 سال گذشته به ویژه در دولت نهم و دهم تبدیل شود که در این باب از فرصت پیش آمده باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

* پیشرفت 50 درصدی کارخانه شیرآلات قهرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان گرمی همچنین به پیشرفت 50 درصدی بزرگ‌ترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه در بلداشی گرمی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع در حال اجرا است که بعد از تکمیل این مجموعه افتخاری بزرگ در صنایع تولیدی کشور رقم می‌خورد.

علایی در پایان ابراز داشت: در فاز اول 2 هزار و 500 نفر و فازهای بعدی 5 هزار نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که احداث این کارخانه نه تنها رونق اقتصادی و اشتغال منطقه را فراهم کرده، بلکه سبب شده یک مهاجرت معکوس به منطقه اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول