اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شادگان:

خدمت بی‌منت سرلوحه کار مدیران اجرایی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: عملیاتی کردن فرهنگ خدمتگزاری بی‌منت و تقویت ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم برای تحقق برنامه‌های نظام باید محور فعالیت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

خدمت بی‌منت سرلوحه کار مدیران اجرایی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عملیاتی کردن فرهنگ خدمتگزاری بی‌منت و تقویت ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم برای تحقق برنامه‌های نظام باید محور فعالیت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق توصیه‌های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، مسئولان باید خدمتگزاری بی‌منت و واقعی مردم را به عنوان خط‌مشی اصلی برنامه‌های در دستور کار قرار داد.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این امر در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت یک فرهنگ تبدیل شده اما باید برای ترویج این فرهنگ تلاش بیشتری صورت گرفت.

وی همچنین عنوان کرد: تا زمانی که مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارتقای ارتباط بیشتر خود با مردم موفق باشند و خدمت بی‌منت خود را به مردم نیز ثابت کنند برای رفع مشکلات و جلب رضایت آنها انفاق خاصی صورت نمی‌گیرد.

سنواتی با اشاره به درک بالای مردم این شهرستان و قدرشناسی آنها از خدمات نظام تصریح کرد: مردم این شهرستان در همه حال شرایط را درک کرده و بر مسائل و مشکلات امروز کشور نیز آگاه هستند و هر وقت احساس کنند که رفع نیازها و خواسته‌های ضروری جامعه در بخش‌های مختلف با وجود این مشکلات پیش آمده در حد توان دستگاه اجرایی خارج باشد با مشارکت همه جانبه خود، نظام را همراهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: بنای جمهوری اسلامی در ابتدا بر لزوم خدمت صادقانه به عموم مردم به‌ویژه محرومان جامعه نهاده شده و همه موظفیم در این مسیر نهایت تلاش و کوشش را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 72001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول