اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

ابزارهای خدمت را از توانمندان حرفه‌های مختلف نگیرید

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: ابزارهای ارائه خدمت مانند کار نباید از افراد توانمند حرفه‌های مختلف گرفته شود تا بتوانند به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

ابزارهای خدمت را از توانمندان حرفه‌های مختلف نگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن موحدیان ظهر امروز در مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی که در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده عباس زادگان برگزار شد اظهار کرد: اگر افرادی می‌توانند به انجام خدمت ادامه دهند باید از نهایت نیروی آنها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که می‌توانند به جامعه خدمات ارائه دهند باید بستر کار داشته باشند تا برای ارائه خدمات امکانات و موقعیت داشته باشند.

فرماندار مشهد قدردانی از نیروهای مخلص و کارآمد را یکی از ضروریات شغلی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: جامعه‌ای باشکوه است که در آن تقدیر و تشکر وجود داشته باشد و افراد از چهره‌های ماندگار و خدمتگزار جامعه قدردانی کنند.

موحدیان با اشاره به ضرورت توجه به بهداشت روان در سیستم بهداشتی کشور اذعان کرد: تمام پزشکان باید هم طبابت جسم و هم طبابت روان را انجام دهند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر باید تمامی افرادی که در سیستم‌های بهداشتی و درمانی کار می‌کنند هم در ارتباط با سلامت جسم و هم در ارتباط با شیوه‌های زندگی اقداماتی انجام دهند و این کار تا حدود زیادی در مرکز بهداشت خراسان‌رضوی انجام می‌شود.

خدمتگزاری بهداشت حرفه‌ای مستمر و متعالی

همچنین در ادامه مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی عبدالله بهرامی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تفاوت‌های کار در سیستم بهداشت با سایر سیستم‌ها اظهار کرد: خدمتگزارانی که در سیستم بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند حرفه‌ای مستمر دارند.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر این نوع حرفه‌ها حرفه‌هایی متعالی هستند که به نوعی خدمت بالا و ارزنده به حساب می‌آیند که با جان و آینده افراد و نسل بعدی جامعه سر و کار دارند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به موقعیت حساس و ویژه استان خراسان بزرگ در کشور تصریح کرد: تمام طرح‌هایی که بنا است در کشور اجرایی شود اول در استان خراسان اجرایی می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه در کل کشور اجرایی می‌شود.

بهرامی افزود: خراسان بزرگ و در حال حاضر خراسا‌ن‌رضوی در اجرایی کردن بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز بوده است.

وی دلیل پیشتاز بودن استان خراسان‌رضوی را در ارائه خدمات وجود مدیران لایق در این استان عنوان کرد و متذکر شد: وقتی مدیران عاشق خدمت باشند خدمات به نحو احسن ارائه می‌شود و مردم نیز به مدیران علاقه نشان می‌دهند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه مردم نمی‌توانند اقداماتی که مدیران لایق انجام داده‌اند را فراموش کنند تاکید کرد: همچنین مردم نمی‌توانند کارهایی که باید در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان اجرایی شود را فراموش کنند.

بهرامی ادامه داد: لذا تمام مسئولان باید تلاش کنند تا افکاری که از دهه 60 در سر مسئولان حکومتی پرورانده شده است را اجرایی کنند.

انتهای پیام/70010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول