اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

انهدام مرکز بزرگ توزیع مواد مخدر صنعتی شیشه در قرچک

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با دستگیری اعضای یک باند بین استانی و کشف شش کیلوگرم شیشه، یک مرکز بزرگ توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان قرچک منهدم شد.

انهدام مرکز بزرگ توزیع مواد مخدر صنعتی شیشه در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سیروس فتحی اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تهیه، بسته‌بندی و توزیع مواد مخدر شیشه در منطقه قرچک موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی ویژه شرق با اشاره به اهمیت خبر واصله بیان داشت: تیم‌های مجرب اطلاعات و عملیات به صورت وسیع منطقه مورد نظر را در کنترل انتظامی خود قرار داده و با شناسایی مسیرهای تردد سوداگران مرگ، مخفیگاه آنان محاصره شد. 

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از حضور به موقع و سریع تیم عملیاتی تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی سه عضو فعال این باند دستگیر شدند. 

 فتحی افزود: در بازرسی از این مکان شش کیلوگرم مواد مخدر شیشه آماده توزیع به همراه آلات و ادوات مربوطه کشف و یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه تلفن همراه نیز توقیف شد. 

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر شیشه از مردم خواست، با نظارت بیشتر بر روابط فرزندان خود آنان را از معضلات اعتیاد به مواد مخدر صنعتی آگاه و هرگونه اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق تلفن 110 و 128 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/2462/ج/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول