اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد چرام صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه مبارزه با موادمخدر در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از برپایی نمایشگاه مبارزه با موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه دهم بهمن‌ ماه در شهرستان چرام برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.

برگزاری نمایشگاه مبارزه با موادمخدر در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز سیدمحمد تقوی در نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه تحول اجتماعی بدون شناسایی ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: شناسایی ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی از مولفه‌ها و زمینه‌ساز تحول اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد چرام تصریح کرد: نهادهای این شهرستان با توجه به استعداد سازمانی و اقشار مرتبط با آن سازمان برای سهیم شدن و مشارکت در مبارزه با موادمخدر برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: می‌توان با اتکا به مراکز قرآنی، مساجد، هیئت‌ها و توجه لازم به آنها و ارایه برنامه‌های متنوع جوانان زیادی را جذب و از خطر موادمخدر دور کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی افراد جامعه به عادت‌های غلط و مخرب اعتیاد پیدا می‌کنند و به مشکلات جامعه دامن می‌زنند، گفت: بسیاری از ما با نگاه‌های خود به تحقیر معتادان می‌پردازیم و اجازه نمی‌دهیم عادت زشتشان را فراموش کنند.

تقوی با بیان این‌که امروز دشمن جوانان را به سمت اعتیاد سوق می‌دهد تا بتواند حکومت کند، اذعان داشت: موادمخدر منشأ وقوع بسیاری از جرائم اجتماعی نظیر قتل، تجاوز و سرقت می‌باشد.

وی مصرف موادمخدر را یکی از دغدغه‌های مسئولان ذکر کرد و ابراز داشت: بلای خانمان‌سوز اعتیاد در جامعه ما یکی از مشکلات و معضلات عمیق اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام بهترین راه مقابله با این پدیده شوم را آموزش، آگاهی و هشدار به مردم به خصوص قشر جوان جامعه برشمرد و تاکید کرد: می‌توان با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از اعتیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی اعتیاد کرد.

تقوی اضافه کرد: نمایشگاهی در خصوص موادمخدر توسط این نهاد 10 بهمن ماه جاری در شهرستان چرام برگزار خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/82002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول